וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר כהן: "ההצעה של מכבי חיפה הייתה הרצינית ביותר"

10.8.2011 / 9:36

הירוקים ערכו מסע"ת להצגת שחקני הרכש. הקשר סיפר: "היו לי הרבה שיחות עם איוניר, אבל מכבי ת"א לא גילתה עניין"

ערן גילווארג

צילום וידאו: ערן גילווארג, עריכת וידאו: יאיר דניאל

אחרי מספר ימים עמוסים שכללו את החתמתם של איציק כהן, תמיר כהן ואלון תורג'מן, מכבי חיפה ערכה היום (רביעי) מסיבת עיתונאים להצגתם של השניים האחרונים (איציק כהן שוהה עם נבחרת ישראל בשוויץ) ושל חן עזריאל, שחתם כבר לפני כשבוע וחצי. חן עזריאל קיבל את החולצה מספר 25, תמיר כהן ילבש את המספר 21 ואלון תורג'מן ישחק עם המספר 17.

שני הכהנים ותורג'מן יסייעו כעת לקבוצה במאמצים שלה להעפיל לשלב הבתים של ליגת האלופות בתום המפגש הכפול עם גנק, כשמרווח שבין המשחקים תפתח עונת 2011/12 של ליגת העל והירוקים יפתחו בניסיון לשמור על תואר האליפות.

תמיר כהן סיפר על החזרה לישראל: "ההרגשה טובה והגעתי למועדון טוב, שמקבל אותי באהבה. היו המון שיקולים אם לחזור לארץ, אבל אני שמח שעשיתי את זה. החלום האירופי לא הסתיים מבחינתי. השיקול העיקרי היה שמכבי חיפה היה המועדון הרציני ביותר עם ההצעה הטובה ביותר. היו לי הרבה שיחות עם מוטי איוניר, אבל מכבי תל אביב לא הראתה עניין".

כהן הוסיף: "מחמיא לי שהצוות המקצועי רצה שאחזק את הקישור המצוין עם יאיא ובוקולי. מנהיגות זה עניין שלוקח זמן, אבל אני מקווה שהיא תתבטא על המגרש. מכבי חיפה היא קבוצה יציבה וטובה, היא מנוהלת ברמה הגבוהה ביותר ואני חושב שזה מה שמוביל אותה להישגים".

על פלייאוף העלייה לשלב הבתים של ליגת האלופות אמר הקשר: "אני לא כל כך מכיר את גנק, אבל אני מאמין שהסיכוי הוא 50-50. כל משחק אירופאי הוא קשה. אני מקווה שנגיע לשלב הבתים של ליגת האלופות. מאוד נהניתי לראות את הקבוצה נגד מאריבור ומשיגה את התוצאה".

חן עזריאל אמר: "אני מאוד שמח להגיע למועדון העצום שנקרא מכבי חיפה. ההתאקלמות שלי מצוינת. המטרה הראשונה היא קודם כל לנצח את גנק ולהעפיל ליגת האלופות. אני מרגיש שבמעבר שלי עשיתי התקדמות".

חן עזריאל, תמיר כהן, אלון תורג'מן שחקני מכבי חיפה. ערן גילווארג
נגלה שנייה של רכש הקיץ. עזריאל, כהן ותורג'מן/ערן גילווארג

חודש הסכם שיתוף הפעולה עם טוברוק

הבוקר התברר שחיפה האריכה את ההסכם עם בית"ר טוברוק בארבע שנים נוספות, זאת לאחר שהעונה הוא הופסק אחרי שמונה שנים של שיתוף פעולה, במסגרתו עברו לחיפה שחקנים כמו אייל גולסה, שי מימון ושי בירוק, כשגם אלון תורג'מן עבר לכרמל במסגרת ההסכם.

חיפה עשויה לקלוט עוד העונה שני שחקנים נוספים מקבוצת הנערים של טוברוק, ועל פי ההסכם חיפה מחויבת להעביר לטוברוק מדי עונה סכום של בין 150 ל-200 אלף דולר.

הבוקר נרשמה התקדמות בעסקת חן עזרא לגבי מעברו של קשר מכבי נתניה לחיפה בעונה הבאה, למרות שהשחקן עצמו מעדיף לעבור כבר העונה לשורות הירוקים. ישראל זגורי צפוי לעבור לנתניה בלי קשר לעסקת עזרא, ואם יסרב להגיע לקופסה הוא ישחק בבני יהודה.

יניב קטן המשיך להגביר היום את קצב האימונים, אך הוא לא יהיה כשיר למשחק הראשון של הירוקים מול גנק, ובצוות הרפואי ינסו להכשירו למשחק הגומלין.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully