וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חן עזריאל עבר מבית"ר ירושלים למכבי חיפה

29.7.2011 / 11:24

סוכמה העברתו של מלך השערים של בית"ר ירושלים, עליו ישלמו הירוקים 3.8 מיליון שקל. יעקב שחר: "בית"ר חשובה לי ולליגה"

מכבי חיפה סיכמה היום (שישי) עם בית"ר ירושלים על מעברו של חן עזריאל לשורות הירוקים. בפגישה שנערכה בין נציגי מכבי חיפה לעזריאל נסגר החוזה של החלוץ.

מכבי חיפה תשלם על ההעברה 3.8 מיליון שקל (1.1 מיליון דולר, לפי השער הנוכחי), כשבין 15 ל-20 אחוז מהסכום אמורים לעבור לעזריאל ולסוכנו. החלוץ צפוי לחתום בשבוע הבא לארבע או לחמש שנים.

אחרי הסירוב של יעקב שחר לעסקה אתמול, חיפה לא שינתה את הצעתה לשחקן. השינוי היה בהסכמה של שחר וקורנפיין לקבל את רוב התנאים של הסוכן דודו דהאן.

כשמוסיפים לסכום את שכרו של החלוץ, בית"ר ירושלים הורידה מהתקציב שלה לעונה כ-4 מיליון שקלים.

לידיעה הראשונית על מועמדות עזריאל למכבי חיפה

שחר: "הליגה לא שווה הרבה בלי בית"ר"

שחר דיבר היום ברדיו ירושלים, וסיפר על העסקה: "עיסקת חן עזריאל נסגרה. החתימה הרשמית תהיה ביום ראשון. השינוי בין מה שקרה היום ללפני שבועיים היא שקורנפיין קיבל טלפון מהמשפחה שהם מקבלים את כל התנאים ולפני כמה דקות האבא צילצל אליי והודה לי ואמר שהשחקן שמח ומאושר לעבור לחיפה".

שחר דיבר גם על נושא הרכישה של השוער אריאל הרוש: "בזמנו פנינו לבית"ר והצענו לרכוש את הרוש אבל אסור היה להם למכור שחקנים כי גאידמק ואנשיו החליטו שכל זמן שמחפשים רוכשים לא מוכרים שחקנים וירדנו מזה. אבל מכיוון שרצינו לעזור לבית"ר הצענו לרכוש את השוער מבית"ר ולהשאיל להם אותו. זה לא יצא לפועל כי השוער שותף בכרטיס באחוזים גבוהים. איציק חזר עם עיסקת חן עזריאל ומכיוון שזאת האפשרות היחידה לעזור לבית"ר במצב הזה אז הסכמתי לעשות את העיסקה באותם תנאים. לאחר שבבוקר נאמר לי שכל הצדדים מסכימים לכך - נעשתה עיסקה".

נשיא מכבי חיפה נשאל גם מה גורם לו לרצות לעזור לבית"ר, ועל כך השיב: "אני בכדורגל הישראלי הרבה שנים. יכולים לשים בליגה 16 קבוצות אבל היא לא תהיה שווה אם לא יהיו בה קבוצות כמו בית"ר, מכבי והפועל תל אביב. ליגה בלי בית"ר ואפילו הפועל פתח תקוה, שזה מועדון עשיר בהסטוריה בכדורגל הישראלי, לא שווה. תמיד היו לי סנטימנטים ויחסים מצויינים עם כל אנשי בית"ר, בית"ר חשובה לי ולליגה, הקהל של בית"ר, עם כל התלונות עליו הוא חשוב מאוד ומוסיף צבע לכדורגל ותורם לא מעט לכל קבוצות הליגה בהגעתו למגרשים ואי אפשר לוותר עליו".

אביו של עזריאל, משה, הגיב גם הוא על המהלך: "אנחנו כנראה נחתום על החוזה ביום א'. כל המהלך נעשה מתוך רצון שיהיה טוב לבית"ר. חן אוהד ואוהב את בית"ר ומחזיק לה אצבעות שתצא מהמצב הזה ותחזור להיות חזקה. היא תמיד הייתה ותמיד תהיה הבית שלו וחלק בלתי נפרד ממנו. כרגע כל מה שחן צריך להתרכז בו זה כדורגל , להשתלב במכבי חיפה, לעבוד קשה ולנסות להתקדם כמה שיותר".

המו"מ הארוך צלח בסופו של דבר

כזכור, עזריאל ניהל בתקופה האחרונה מו"מ מתקדם עם ראשי מכבי חיפה, אך בסופו של הדבר העסקה נפלה לאור דרישת נציגי השחקן לקבל 20 אחוז ממכירה עתידית, כמו גם בשל פערים כספיים בנושא תנאי שכרו.

אתמול שחר הצהיר כי העסקה לא תצא לפועל ואמר כי " מאוד רציתי לעזור לבית"ר ירושלים אך אין לי כל כוונה שחלק מהכסף למטרה זו יילך או לשחקן ולסוכנו. אי לכך העסקה לא בוצעה". היום, כאמור, הרוחות השתנו.

עזריאל סיים כמלך השערים של בית"ר ירושלים במהלך העונה האחרונה אחרי שהבקיע תשעה שערים ובישל ארבעה נוספים. החלוץ בן ה-23 גדל בבית"ר ירושלים והיה שותף לדאבל של קבוצת הנוער של המועדון ב-2006/7. במהלך 2008 הושאל עזריאל להפועל פתח תקוה כשלפני שנתיים הוא שב לבית"ר ירושלים. עבור עזריאל, חיפה תהיה הקבוצה השלישית בקריירה של עזריאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully