וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר הודחה בסיבוב הראשון של טורניר טורונטו

אכזבה עצומה לטניסאית הישראלית הבכירה, שהובסה 6:1, 6:0 על ידי אלכסנדרה ווז'ניאק (150 בעולם), תוך 43 דקות בלבד

מי שחשב ששחר פאר יצאה מהמשבר הקשה שעברה השנה לאחר שהגיעה לגמר הטורניר בוושינגטון, התבדה הלילה (בין שלישי לרביעי) ובגדול. הטניסאית הישראלית הבכירה, המדורגת במקום ה-23 בעולם, ספגה את אחד ההפסדים המביכים בקריירה שלה והודחה מטורניר טורונטו היוקרתי (סך פרסים: 2.05 מיליון דולר) כבר בסיבוב הראשון. פאר הפסידה 6:1, 6:0 לאלכסנדרה ווז'ניאק הקנדית, שמדורגת במקום ה-150 בעולם וקיבלה כרטיס חופשי מהמארגנים, תוך 43 דקות בלבד.

נכון שווז'ניאק דורגה בשיאה כבר במקום ה-21 בעולם, ונכון שפאר ספגה כבר הפסדים מביכים השנה כמו זה לקייסי דלאקווה מהמקום ה-429 בעולם, אך ממש לא בצורה כזו. הישראלית השיגה 22 נקודות בלבד במשחק, לעומת 54 של יריבתה וזכתה ב-32 אחוזים מהנקודות לאחר שהכניסה את ההגשה הראשונה. פאר הגיעה בשנה שעברה לסיבוב השלישי בטורניר סינסנטי, שנערך באותו המועד ולפיכך הנקודות עליה היא הייתה אמורה להגן הן משם, וצפויה לאבד גם נקודות דירוג משמעותיות מאוד. ווז'ניאק אגב תתמודד בסיבוב השני מול סמנתה סטוסור האוסטרלית.

האמת שהתמונה הייתה די עגומה מבחינת פאר מפתיחת המשחק. הקנדית פתחה עם 0:4 מהיר, שהפך ל-1:4 לאחר שתי טעויות כפולות של ווז'ניאק. אך פאר נשברה שוב ו-ווז'ניאק עלתה ל-1:5 והגישה לזכייה במערכה. הקנדית שמרה בקלות על ההגשה שלה וזכתה במערכה עם 1:6 אחרי 19 דקות בלבד.

פאר פתחה רע גם את המערכה השנייה ונשברה כבר במשחקון הראשון. ווז'ניאק שמרה על ההגשה ושברה שוב בדרך ל-0:3. פאר לא הצליחה לגרד אפילו נקודה ממשחקון ההגשה הבא של הקנדית וזה 0:4. ווז'ניאק המשיכה לעשות במגרש ככל העולה על רוחה ושברה שוב את פאר בדרך ל-0:5. המשחקון האחרון עוד היה צמוד, אך גם זה לא מנע מפאר הפסד מביש של 6:1, 6:0 תוך 43 דקות.

קים קלייסטרס סיימה את דרכה בטורונטו אחרי שנאלצה לפרוש ביתרון של 3:6, 2:1 על ז'נג ז'י הסינית בסיבוב השני בגלל כאבים בבטנה. סרינה וויליאמס שייטה עם 0:6, 3:6 קליל על אלונה בונדרנקו, ואותתה על השיפור בכושרה כשהשלימה ניצחון במערכה הראשונה בתוך 16 דקות (!), אחרי שאיבדה ארבע נקודות בלבד במערכה.

בטורניר הגברים המקביל בגביע רוג'רס, שנערך במונטריאול, סיים אנדי מארי את דרכו בטורניר כבר בסיבוב השני לאחר הפסד מביך 6:3, 6:1 לקווין אנדרסון הדרום אפריקאי. ז'יל סימון הודח אחרי הפסד 7:5, 6:2 לפיליפ פצשנר, וגם מיכאיל יוז'ני מצא את עצמו בחוץ עם הפסד דרמטי 6:3, 3:6, 7:6 למיכאל לודרה.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully