וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלה ימפולסקי: "המטרה שלי היא להפוך לשחקן הרכב"

9.8.2011 / 22:27

הקשר סיפר על התאקלמותו בקבוצה: "שמח לעלות מהספסל ולשנות את המשחק". מכירת הכרטיסים לגנק תחל ביום רביעי

שחקנה של מכבי חיפה דלה ימפולסקי דיבר היום (שלישי) באתר הרשמי של קבוצתו: "זה נורא מרגש. אחרי החתימה חיכיתי לרגע הזה, לראות את האוהדים, להיכנס לקצב, להכיר את החברים, הכל. אני מאוד שמח שהגעתי למועדון הזה, הוא מועדון גדול בעל היסטוריה. זה מאוד כיף וזו חוויה שלי.

ימפולסקי התייחס גם לשינוי שהוא מביא כשהוא נכנס למגרש כמחליף: "עצם העובדה ששחקן מחליף בא מהספסל, שחקן רענן, המטרה שלו זה לבוא ולשנות את המשחק. אני שמח שאני מצליח לעשות את זה, ואני מקווה להמשיך ככה. המטרה שלי היא להפוך לשחקן הרכב".

בנושא אחר. הקבוצה פירסמה היום את מחירי הכרטיסים למשחק הראשון בפלייאוף ליגת האלופות מול גנק, שיתקיים באיצטדיון רמת גן ביום רביעי הבא (17.8, 21:45). כרטיס ליציעים המערביים (1-4) יעלה 150 שקל לבוגר ו-100 שקל לנוער, כאשר בעלי מנוי מקבלים הנחה: 100 שקל למבוגר ו-75 שקל לנוער. לשערים 11-12 ביציע המזרחי, כרטיס מבוגר יעלה 90 שקל (70 עם מנוי) ו-60 שקל לנוער (50 לבעל מנוי). לשאר השערים ביציע המזרחי, יעלה כרטיס מבוגר 80 שקל וכרטיס נוער 50 שקל. המכירה תתחיל מחר ב-10:00 בבוקר, ותהיה סגורה לבעלי מנויים בלבד עד יום חמישי ב-19:00.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully