וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת הצעירה פתחה את טורניר אוקראינה בהפסד

השחקנים של גיא לוזון הובסו 3:0 על ידי אוקראינה ויתמודדו ברביעי מול סרביה. גיא לוזון: "אין ספק שהחילופים פגעו בנו"

הנבחרת הצעירה של ישראל יצאה היום (שלישי) לדרך בהכנות לקראת טורניר היורו שיתקיים בחודש יוני 2013 בארץ, אבל תקווה לשיפור משמעותי בהמשך. השחקנים של גיא לוזון הפסידו 3:0 במשחק הראשון של טורניר אוקראינה על שם מאמן הכדורגל האגדי ואלרי לובאנובסקי, אשר ביום רביעי היא תפגוש את נבחרת סרביה, שהפסידה 2:0 לאוזבקיסטן, בקרב על המקום השלישי בטורניר.

במשחק עצמו שמרה הנבחרת הצעירה על שער נקי במשך 54 דקות עד שדניס הרמאש, קשרה הצעיר של דינמו קייב, העלה את הנבחרת שלו ליתרון. ארבע דקות לאחר מכן ספגה הנבחרת את השער השני מרגלי איהור צ'ייקובסקי. ההגנה הישראלית ספגה את השלישי מיורי פוטראש בדקה האחרונה של המשחק, וירדה מנוצחת.

ב-5 בספטמבר תקיים הנבחרת באנגליה משחק מול הנבחרת הצעירה המקומית. בנובמבר תגיע לארץ הנבחרת הצעירה של צרפת והנבחרת הישראלית תקיים מולה שני משחקי אימון. מאמן הנבחרת גיא לוזון אמר בסיום המשחק לאתר ההתאחדות: "במחצית הראשונה היה משחק שווה כוחות. במחצית השנייה ביצענו המון חילופים שנועדו כדי לתת מנוחה לחלק מן השחקנים. כמו כן המטרה היא לראות כמה שיותר שחקנים משחקים. אין ספק שהחילופים פגעו בנו. יש הרבה מה לשפר, אבל גם ראיתי נקודות טובות".

הרכב הנבחרת: בוריס קליימן, עומרי בן הרוש, סארי פלאח (עופר ורטה 46), ניר ביטון, אלי דסה (אורי כהן 46), משה לוגסי (גל מאיו 76), רועי קהת (בן בוטבול 46), אייל גולסה (נס זמיר 46), גיא אסולין (ציון צמח 58), מואנס דאבור (פיראס מוגרבי 58), מוחמד כליבאת (דור מיכה 58).

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully