וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני בוסאני: "יש לנו נבחרת נחושה"

הנבחרת האולימפית ממריאה לסין כדי להתמודד בטורניר האוניברסיאדה. בשבת יחכה לה המבחן הראשון מול הונגריה

הנבחרת האולימפית של ישראל תמריא היום (שלישי) לשנזן, סין, כדי להתמודד עם עוד 25 נבחרות בטורניר האוניברסיאדה. הנבחרת, אותה מדריך רוני בוסאני ועוזרו מיקי גורקה, מונה תשעה שחקני ליגת העל, והיא תנסה להעפיל למקום הרביעי המכובד, כפי שעשתה הנבחרת ב-2009 אז שיחקו בשורותיה גל מקל, אלישי כדיר, יוגב אוחיון, יובל נעימי ורוברט רות'בארט.

הבית הישראלי כולל שש נבחרות, בהן קוריאה, פינלנד, מקסיקו, הונגריה וארצות הברית. הסגל כולל את בן רייס וג'ראד מינץ (בני השרון), שון דניאל ושלומי הרוש (הפועל חולון), אנטון שוטבין וגלעד קרני (מכבי אשדוד), גל איתן (הפועל תל אביב), אייל שולמן (מכבי ראשון לציון), סאמר ג'אסר (מכללת בייקר בארצות הברית), עמית שמחון (אליצור אשקלון), יועד בית יוסף (מכבי באר יעקב), רביב פיטשון (הפועל לב השרון).

הנבחרת תפתח את הופעותיה מול הונגריה ב-13 באוגוסט בשעה 13:00 (שעון ישראל). היא תשוב ארצה ב-23 לחודש. "הנבחרת יוצאת לטורניר מאוד מאתגר", אמר רוני בוסאני. "השחקנים שלנו יפגשו שחקנים מכל הרמות, גם שחקנים אשר עשויים להיבחר בדראפט של ה-NBA, שחקני יורוליג ושחקנים בכירים מאירופה. הטורניר הוא טורניר קשה, חזק ומאתגר. אני מקווה שהנבחרת מוכנה. בשלבים האחרונים של ההכנות סבלנו מפציעות של שחקנים עד לידי כך שנאלצנו לוותר על שחקן חשוב שהיה אצלנו. הנבחרת הזו נחושה ואני מקווה שהיא תעשה את מה שהיא צריכה לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully