וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "מצפים מקנדה שיתרכז בכדורגל"

בהפועל ת"א לא מתייחסים ברצינות לפניית המגן לוועדה למעמד השחקן. נוסא איגייבור עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות

המגן הימני של הפועל תל אביב עמרי קנדה, ביקש היום (שלישי) מהוועדה למעמד השחקן לקבוע את מחיר השחרור שלו מהקבוצה. קנדה מחזיק בדרכון של האיחוד האירופי, ולכן הוא יוכל לשחקן באחת ממדינות האיחוד מבלי להיחשב כזר. המגן נמצא בבעיות כלכליות רציניות לאחר שחתם ערבויות למספר אנשים. כמו כן, כל כסף שנכנס אליו מהמועדון מעוקל אוטומטית על ידי הבנקים.

הפועל תל אביב הגיבה בנושא: "עמרי קנדה הינו שחקן תחת חוזה בהפועל תל אביב, ואנו מצפים ממנו שיכבד את חוזהו כשם שהמועדון מכבד את החוזה שלו. למרות התקופה הקשה שעברה על השחקן, הקבוצה תמכה בו ותומכת בו ועושה כל שביכולתה ללכת לקראתו. מועדון הכדורגל הפועל תל אביב היה ועודנו משענת עבור השחקן ואנו מצפים משחקן מרכזי בקבוצה דוגמת עמרי קנדה להתרכז בנעשה על כר הדשא".

בקבוצה כבר הצהירו לפני שבועיים כי אף שחקן לא ישוחרר, כולל קנדה, אביחי ידין וטוטו תמוז, ששמם נקשר במעבר לקבוצות באירופה. יצוין גם שתמוז הגיש בוררות על מנת לקבוע את מחירו. מאז שהגיע קנדה אל וולפסון, היו כמה וכמה בעיות בקשר אליו, והוא נודע כשחקן בעייתי מבחינה משמעתית. כמו כן, ב-16 למרץ השנה, פורסם על כך שגורמים עבריינים סחטו את קנדה, בעקבות עניינים הקשורים להימורים, וגורמים אף סיפרו על הסתבכויותיו של השחקן עם העולם התחתון.

קנדה בן ה-25 גדל בהפועל פתח תקוה, ועבר להפועל תל אביב באמצע עונת 2007/08. במהלך הקריירה שלו בשורות האדומים, סייע המגן הימני לקבוצה לזכות בדאבל בעונת 2009/10 ובגביע בעונה שעברה, ובשתי העונות האחרונות חלק את העמדה במגרש עם דני בונדר, שעזב את הקבוצה בקיץ ועבר לניז'ני נובוגרוד מהליגה הרוסית.

ובינתיים בשורות קצת יותר טובות להפועל תל אביב מגיעות מכיוונו של נוסא איגייבור. הקשר הניגרי עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות במתחם חודורוב, כשכעת הוא צפוי לחתום על החוזה לארבע שנים. האימון הראשון של איגייבור יהיה מחר.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully