וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: טוטו תמוז דורש הליך בוררות

כלקח מעסקת שכטר, החלוץ רוצה לדעת תוך 72 שעות מה יהיה תג מחירו לאירופה. הסוכן רונן קצב יגיש תביעה נגד המועדון

הפועל תל אביב: כל החדשות והדיווחים בוואלה! ספורט

שוב כאב ראש להפועל תל אביב. היום (חמישי) שלחו נציגיו של החלוץ טוטו תמוז פקס למועדון, בבקשה שאלי טביב ורונן קצב, סוכנו של החלוץ, יגיעו תוך 72 שעות להסכמה על תג מחיר שיאפשר לשחקן לעבור לאירופה, זאת כלקח מהסחבת בעסקת העברתו של איתי שכטר לגרמניה. בפקס צוין כי אם לא ייעשה הדבר תוך שלושה ימים, תועבר תלונה זו להתאחדות ויפתח הליך בוררות נגד הקבוצה. עוד צוין במכתב כי במהלך התקופה האחרונה שוחח קצב עם טביב בנושא, אך לא הגיע להסכמה בינתיים.

כמו כן, ידוע כי תמוז מחזיק בהצעות מאירופה, ככל הנראה מהליגה הגרמנית, ולכן רוצה להגיע לפשרה מהירה על תג מחירו בניסיון לצאת עוד העונה לאירופה. כזכור, לפני כארבעה שבועות הבין קצב כי טביב איננו מתכוון לשחרר את השחקן ולכן, לאחר שסיים לטפל ברוב פרטי עסקת גילי ורמוט ושכטר, התפנה הסוכן לתבוע את הפועל גם בעניינו של החלוץ.

רונן קצב יגיש תביעת ענק נגד הפועל תל אביב

גם קצב עצמו מתכנן להגיש תביעה בסך מיליוני שקלים נגד הקבוצה ביום ראשון. כידוע, היום תיפתח הבוררות בנושא שכטר על שחרורו לקייזרסלאוטרן הגרמנית תמורת 2.5 מיליון יורו, אולם זה רק ההליך הראשון שבו יהיה מעורב קצב כנגד הפועל תל אביב.

סוכן השחקנים טוען כי הפועל חייבת לו סכומים גדולים מהעברת מספר שחקנים אל מחוץ למועדון וכמו כן הבאת שחקנים למועדון עצמו. לקצב הובטח לטענתו כי 10 אחוז מהסכומים של כל עסקה שנסגרת אמורים להשתלשל לכיסו, אולם לטענתו עד היום לא קיבל את כספיו - לא בעסקת ביברס נאתכו שעבר לקאזאן הרוסית ולא מעסקאות טוטו תמוז, אלרואי כהן, בן שהר ודגלאס דה סילבה. כל העסקאות הללו מגיעות לסכומים גבוהים שהקבוצה חייבת לקצב, שבנוסף ידרוש ככל הנראה את כספיו על העברת גילי ורמוט לקייזרסלאוטרן ואף העברתו של ערן זהבי לפלארמו האיטלקית.

אנשי טביב טוענים: "מוני הראל חיבל בעסקת בוזגלו"

גם חילופי ההאשמות בהפועל תל אביב לא נפסקים, והפעם בנוגע לפיצוץ במשא ומתן עם מאור בוזגלו. אתמול ניסו בהנהלת הפועל להשלים במשך כל היום את העברתו של הקשר ממכבי תל אביב, אך כבר בצהריים התברר כי יעקב בוזגלו, אביו של השחקן, לא מוכן לנהל משא ומתן רק עם אחד מצמד בעלים (אלי טביב) וטען כי אם הפועל מעוניינת בבנו, שני הבעלים יצטרכו לשבת ולנהל עמו מגעים.

אולם, אתמול בערב בשיחת טלפון עם אלי טביב, דרור קשטן ודורון אוסידון שכבר רצו להגיע לביתו בחולון ולסגור את העסקה, התבשרו על ידי יעקב בוזגלו כי הקשר קודם ינסה את אופציית המעבר לאירופה. רק אם זה לא יקרה ישקול בוזגלו את האופציות בארץ - להישאר במכבי תל אביב או לחתום בסופו של דבר בהפועל.

היום, לאחר שנדמה כי הקשר החליט לא להגיע לאדומים בגלל העדפות מקצועיות, בסביבתו של טביב תקפו את הראל בטענה כי הוא אחראי לפיצוץ במשא ומתן: "שאף אחד לא יתבלבל, מוני הראל הוא זה שחיבל בעסקת בוזגלו. בשיחה עם יעקב בוזגלו הוא טען כי אנשיו של הראל ביקשו ממנו לא לשבת עם טביב אלא רק איתם ולכן הוא פוצץ את העסקה. זה מצחיק כי מוני כל הזמן אומר שלא יתערב וטובת הקבוצה היא מעל הכל, אך כל משא ומתן הוא מכשיל לנו ועדיין לא חתם על אף חוזה חדש כולל של קשטן ושל השחקנים החדשים בקבוצה".

יעקב עצמו בחר שלא להתייחס לדברים, אך נציגו של הראל בקבוצה ג'ימי טורק הגיב בנושא ואמר: "קודם כל, מי שהעלה את הרעיון להביא את בוזגלו לקבוצה היה מוני ואנשיו, כך שזה לא הגיוני שנחבל בעסקה. הסיפורים האלה הם כדי לקנות את האוהדים, אבל אני מאמין שהאוהדים של הפועל הם מספיק חכמים לא לקנות את הספינים הזולים של אנשי טביב". אגב, בהפועל עדיין מאמינים כי קיימת אפשרות שבוזגלו בסופו של דבר יעבור לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully