וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: באיגוד עובדים על בניית סגל הזהב

לקראת הכניסה לעידן הענף המועדף, מנסים בארגון לבנות נבחרת מקצוענית. מכבי ראשל"צ מתכוננת לקראת מוק' האלופות

באיגוד הכדוריד עובדים במרץ לקראת הכניסה לעידן הענף המועדף ובניית סגל הזהב, שאמור להוביל את נבחרת ישראל בשנים הקרובות ולמנף את הישגי הענף. בימים האחרונים נערכים ראיונות עם שחקנים שיהוו את הסגל, על מנת להחתים אותם על חוזים שבהם למעשה יזכו לשכר מהאיגוד, במקביל לחוזים שלהם בקבוצות, ויקיימו מדי שבוע 3-4 אימוני בוקר במסגרת הנבחרת.

באיגוד עובדים על תוכנית, שבה יכללו שחקנים מנבחרת העתודה שפתחה השבוע את אימוניה לקראת משימת מוקדמות אליפות אירופה. במקביל, בתוכנית יכללו שחקנים בני 21 עד 26, שהדגש הוא לא רק על איכותם המקצועית והפוטנציאל, אלא גם על פרמטרים מנטליים. שחקנים מובילים בליגה מתוכננים להיכלל בסגל, לדוגמא האחים רוזנטל, אריאל כוכבה של מכבי ראשון לציון ויוני מהפועל ראשון לציון, שמאוד התלהב מהרעיון להיות מקצוענים במשרה מלאה.

המטרה תהיה כאמור לבנות נבחרת מקצוענית לכל דבר, ששתתף בטורניר בינלאומיים על מנת לצבור ניסיון, שתזכה לתנאי אימון משופרים כאשר במקביל הוועדה המקצועית תרה אחרי מועמד מוביל באירופה למשרת המאמן. לאיגוד מוצעים מאמנים ממדינות כמו קרואטיה וסרביה, אבל בעניין זה כל מועמד נבדק ביסודיות.

במקביל, מתגבש גוף שיווקי ביצועי על מנת להגדיל את הכנסות הכדוריד, במקביל לפרויקט על מנת למקסם את ההישגים, שבראשו פועל במקביל ליו"ר האיגוד דורון שמחי גם ח"כ לשעבר אופיר פינס. המטרה היא לגבש תוכנית ולצרף גופים מובילים במשק שיתרמו לנבחרת ויסייעו במינוף הליגה.

חן פומרנץ ארגן משחק אימון מול האם בגרמניה

מכבי ראשון לציון יצאה למחנה האימונים שהיא מקיימת בגרמניה כהכנה למוקדמות ליגת האלופות אותם היא תארח בתחילת החודש הבא. היום תקיים הקבוצה משחק אימון מול העולה החדש לבונדסליגה, איינטרכט אילדסהיים. בעוד יומיים יקיימו הצהובים משחק אימון מול אהלן-האם, קבוצתו של חן פומרנץ בעונה החולפת. פומרנץ, שהצטרף לחזק את מכבי ראשון לציון במוקדמות האלופות, ארגן בעצמו את המשחק. ביום שישי צפויה הקבוצה לפגוש את דיסלדורף מצמרת ליגת המשנה בגרמניה. עם חזרתה לארץ, מתוכננים לקבוצה משחקי אימון מול נבחרת העתודה ומול עירוני רחובות.

בקבוצה מפעילים מערך סקאוטינג כדי לעקוב אחרי השינויים אצל היריבה במוקדמות האלופות, מטראלוג סקופיה המקדונית. מאמן ראשון לציון גלעד מאור התייחס באתר הקבוצה ליריבה, ואמר: "המקדונים הציבו העונה לעצמם יעד להגיע עד רבע גמר ליגת האלופות. מדובר בקבוצה שנוטלת חלק בארבעה מפעלים שונים לאורך העונה. הם צירפו את זרקו מרקוביץ', המקשר השמאלי של נבחרת מונטנגרו, את דמיר בטינוביץ', שהוא כיום ברמה של שמונת השוערים הטובים בעולם.

"בשבוע האחרון העלנו הילוך, ואנחנו מתחילים לעבוד כבר על הטקטיקה, תרגול מערכי הגנה והתקפה, והחוכמה היא להוציא את המקסימום מהסגל הרחב שבנינו לקראת המוקדמות", הוסיף מאור. "ההנהלה עשתה מאמץ אדיר להוציא את הקבוצה לנסיעה הזו לגרמניה. צריך להוציא ממנה את המקסימום. אני מצפה שנחזור יותר מגובשים כקבוצה, יותר מחוברים ויותר מפוקסים. התוצאות במשחקים עצמם פחות מעניינות".

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully