וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ימי קונורס: "פדרר יכול להיות שוב מספר 1"

טניסאי העבר מאמין כי אם הפנומן השוויצרי רק ירצה, אין זו אגדה: "הוא צריך לומר לעצמו נמאס לי להיות מספר 2 או 3"

אמש (שני), כידוע, נכנס רוג'ר פדרר לעשור הרביעי בחייו כשחגג יום הולדת 30. הטניסאי השוויצרי הענק לא ערך מסיבות ענק, אבל מי שחגג עבורו בגדול, מלבד וואלה! ספורט, הוא עולם הטניס.

אפילו עם 67 תארים בקריירה הענפה, כולל 16 תארי גרנד סלאם, חובת ההוכחה עדיין מוטלת על פדרר. האם הוא יצליח להרים את הטניס שלו שוב, או שמא ימשיך במגמת הירידה שלו? תשובה חלקית לכך תינתן עם השתתפותו בטורניר רוג'רס. המדורג מספר 3 בעולם עדיין רחוק מלתלות את המחבט ולערוך סיכומים לגבי הקריירה המדהימה שלו.

אנדרה אגאסי, פיט סמפראס, ג'ימי קונורס וגיבור ילדותו של פדרר, רוד לייבר האגדי, כולם הוסיפו לעצמם זכיות בתארי גרנד סלאם אחרי גיל 30, כך שפדרר אקספרס בהחלט יכול להיות מעודד.

"אני חושב שפדרר בגיל 30 עדיין צעיר", אמר קונורס. "כמובן שאם הוא מוכן להשקיע זמן ואת מה שדרוש, אני לא רואה סיבה מדוע הוא לא יחזור ויהיה שוב המדורג מספר 1 בעולם. אבל כרגע הוא לא צריך לנצח רק שחקן אחד. יש את נובאק דג'וקוביץ', רפאל נדאל, אנדי מארי.

"הוא צריך להסתכל אל תוך עצמו ולומר: 'הייתי מספר 1, נמאס לי להיות מספר 2 או 3. 'הגיע הזמן שאחזור למקום שאני ראוי להיות בו'", הוסיף הטניסאי האמריקאי החביב. "לאחר מכן הוא צריך לשבת עם עצמו ולנתח את המצב ולשאול את עצמו האם הוא מוכן לעשות זאת. אם כן, אז כל העבודה וההשקעה ישתלמו לו לבסוף".


איך פדרר נתקע כל השנים עם מירקה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully