וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "אני אופטימי לגבי הסיכוי שתהיה עונת NBA"

כוכב ההיט לא חושב על מעבר לאירופה ומתכונן לפתיחת העונה כרגיל: "אני מקווה שיימצא פתרון ומתמקד בשיפור המשחק שלי"

בזמן שהכוכבים הגדולים ביותר ב-NBA מחפשים לעצמם בית זמני עד לסיומה של השביתה בליגה הטובה בעולם, לברון ג'יימס ממשיך להתעקש שאין בכוונתו לנדוד מעבר לים.

כוכב מיאמי הסביר בראיון לסוכנות הידיעות AP שהוא מבין את החלטתם של כמה מחבריו, שנובעת מאהבת המשחק, אבל הוא מעדיף להתרכז בהכנות לעונה הבאה, בתקווה שהיא אכן תצא לדרך כמתוכנן.

"אני אופטימי לגבי הסיכוי שתהיה לנו עונת NBA השנה", אמר לברון. "אני מתכונן לעונה כרגיל בהנחה שמחנה האימונים ייפתח בעונה הבאה. אני מקווה שבילי האנטר והבעלים ודייויד סטרן ימצאו יחד פתרון למצב אליו נקלענו. כרגע אני מתמקד בלהפוך לשחקן טוב יותר, ובאיך לשפר את המשחק שלי בכל יום. דאלאס הייתה קבוצה נהדרת שהגיע לה לזכות באליפות בעונה שעברה, ואני אשתמש בכך להגברת המוטיבציה שלי".

על האימונים שערך ביוסטון בפגרה הנוכחית אצל האקים אולאג'ואן אמר לברון: "כאינדיבידואל אני מנסה ללמוד ממנו. אני מסתכל על הדברים שהוא השיג בקריירה שלו - היה לו כישרון לא ייאמן, הוא זכה בשתי אליפויות ושלט לחלוטין מתחת לסלים בימי השיא שלו. אני מחפש דרכים להיות שחקן שלם יותר, להיות מנהיג טוב יותר על המגרש ומחוצה לו ולהמשיך לעבוד במטרה לזכות באליפות".

על התחייבותו לשחק בנבחרת ארצות הברית באולימפיאדת לונדון אמר לברון: "אני אוהב לייצג את המדינה שלי, ואני הכי אוהב לייצג אותה על מגרש הכדורסל. לכן אני אשמח להיות חלק מהנבחרת שלו למשחקי 2012 ומהניסיון להגן על מדליית הזהב שלנו מהאולימפיאדה הקודמת".

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully