וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני השרון/הרצליה סיכמה עם כרמל בוכמן

8.8.2011 / 20:27

עם זאת, לא בטוח שיגיע כיוון שמכבי ת"א המחזיקה בכרטיסו, מעדיפה להשאילו ליקנעם/מגידו. יונתן אלון מונה לעוזר המאמן

בני השרון/הרצליה הגיעה הערב (שני) לסיכום עם השחקן כרמל בוכמן, אך כלל לא בטוח שהוא ישחק בקבוצה, זאת לאור העובדה שמכבי תל אביב, שמחזיקה בכרטיסו של בוכמן, מעדיפה להשאילו ליקנעם/מגידו, קבוצת הבת של המועדון.

בקבוצה מהשרון מאוד רוצים לראות את בוכמן מחזק את הקו הקדמי של המועדון, שכולל בשלב זה את המתאזרח ג'ארד מינץ, שחקן הפנים טרבור בוקר והפורוורד דלרוי ג'יימס, ויפנו לצהובים על מנת לקבל את שחרורו של השחקן.

בוכמן (20, 2.06), אחיו של יפתח שזכה עם מאמנה הטרי של בני השרון/הרצליה רועי חגאי בגביע המדינה לנוער במדי הפועל תל אביב, סומן בגילאי נוער כאחת מההבטחות הגדולות של הכדורסל הישראלי אך עד כה לא עשה את הפריצה המיוחלת. בוכמן גדל במכבי תל אביב, וכשסיים גיל נוער ניסה את מזלו במכללת טמפל, אך חזר ממנה לאחר שנה בלבד ושיחק העונה במדי יקנעם/מגידו בה רשם 5.5 נקודות ו-4.8 ריבאונדים בממוצע למשחק.

בינתיים, הכריזה היום בני השרון/הרצליה על מינויו של יונתן אלון, עוזרו של עודד קטש בהפועל ירושלים בעונה שעברה, לעוזרו של רועי חגאי. אלון בן ה-30 מצטרף לצוות המקצועי של בני השרון/הרצליה שכולל גם את רגב פנאן שממשיך לעונה שלישית בקבוצה.

בני השרון ממשיכה להתחזק

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully