וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצן שירזי: "מקווה שערן לוי יפיק סופסוף את המקסימום"

מאמן הפועל חיפה מצפה מהכוכב החוזר לרשום התקדמות. יואב כץ על פרשת הכדור המרכזי: "היינו בטוחים ביושר של ניצן"

יח"צ - חד פעמי

צילום וידאו: ערן גילווארג. עריכה: יותם בן דוד

הפועל חיפה ערכה היום (שני) מסיבת עיתונאים לכבוד פתיחת עונת הכדורגל 2011/12. האדומים מהכרמל צירפו בקיץ את השוער רן קדוש, הבלם/קשר ליאור ז'אן, הקשרים שי רביבו וערן לוי והחלוצים סטפן דנקוביץ' ומשה ביטון.

המאמן ניצן שירזי התייחס לכך שהקבוצה ממשיכה להיבנות על שחקנים צעירים: "המועדון שלנו חייב לבנות את עצמו סביב צעירים. המנוסים הם קאלה, חרמון והם מבחינתנו צריכים להביא את הפקטור של ניסיון. אנחנו חושבים שצעירים זה יתרון ולא חסרון. גיל 24-25 זה השיא של שחקן כדורגל, או קצת לפני השיא. אם בשנה שעברה התייצבנו, השנה אנחנו צריכים להתקדם".

המאמן הוסיף: "טוב לי עם הסגל. זה סגל שיכול לקפוץ מדרגה, שעדיין מחפש שינוי אחד או שניים. אנחנו רוצים מגן ימני וחלוץ, אבל אני שלם עם הסגל ואני חושב שהוא יכול לקחת את הפועל חיפה למקום יותר גבוה מזה שהיא הורגלה אליו בשנים האחרונות".

שירזי הוסיף בנושא הזרים: "אני לא מביא זרים כדי לומר 'יש לנו זרים'. להביא זרים איכותיים זה דבר לא פשוט. אם בעבר יכולנו להביא שחקנים מקרואטיה, רוסיה, הים זה יותר קשה מבחינת רמת המחיר. אם שחקן זר לא טוב ב-30-40 אחוז משחקן ישראלי, אני אעדיף את הישראלי".

הבעלים יואב כץ אמר: "הסיכויים לפגוע עם שחקן ישראלי, גבוה יותר מלפגוע עם שחקן זר. הפערים הצטמצמו והנטייה הטבעית היא להביא יותר ישראלים".

שירזי התייחס גם לשובו של ערן לוי לקבוצה: "ערן הוא חלק מהפועל חיפה וברגע שהוא כאן, הוא הופך להיות ציר מרכזי. אנחנו צריכים להפיק ממנו את המקסימום. הוא אמור סופסוף לתת מקסימום אחוזים מהפוטנציאל שיש בו - ויש בו. אני מקווה שבמאי נוכל לומר שערן לוי והפועל חיפה השתדרגו בו זמנית".

ערן לוי עצמו אמר: "ערן לוי זה לא הפועל חיפה לבד. יש עוד שחקנים בקבוצה. אנחנו מצפים לדברים טובים העונה. אני לא בורח מאחריות, אלא לוקח אותה. יהיו מספרים, אני אביא מספרים, אבל גם אם ערן לוי לא יביא מספרים והקבוצה תנצח, אני אהיה מאושר".

הבעלים והמאמן התבקשו להתייחס גם לפרשת "הכדור המרכזי" במסגרתה נחקר שירזי מספר פעמים על ידי המשטרה. כץ אמר: "כל הקבוצה בטוחה ביושר האישי של ניצן. הוא אדם משכמו ומעלה. לשאלה הבאה".

שירזי הוסיף בקצרה: "עברתי ימים לא קלים. הדבר היחיד שאני רוצה לדבר עליו זה הגיבוי שקיבלתי מיואב, מאפרים ומכל מי שמרכיב את המועדון הזה. אני לא רוצה להתייחס מעבר לזה. הפועל חיפה לא נפגעה ולא תיפגע מהעניין הזה. בבוא הזמן אומר את אשר על ליבי".

ראיון עם יואב כץ: "עשו מרובי שפירא קדוש מעונה"

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully