וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: טזמין מיצ'ל חתם, פטריק סאליבן סיכם

9.8.2011 / 8:01

הקבוצה של דן שמיר ופיני גרשון צירפה לשורותיה את שני שחקני הפנים הצעירים, ששיחקו בעונה שעברה בהצלחה בליגת הפיתוח

לאחר שאמש (שני) סיכמה הפועל חולון באופן עקרוני עם שחקני הפנים האמריקאיים טזמין מיצ'ל ופטריק סאליבן, היום חתם מיצ'ל בקבוצה. השניים אמורים להשלים את הקו הקדמי של הקבוצה לצד בראיינט דאנסטון. מיצ'ל הוצע בתחילת הקיץ למספר קבוצות בישראל, ובחולון היו הראשונים לפעול לגביו. בחולון ישלימו את הסגל בתקופה הקרובה עם גארד זר נוסף שיצטרף למורן רוט בקו האחורי של הקבוצה.

מיצ'ל (25, 2.01), ששמו האמצעי הוא אולאג'ואן, על שם שחקן העבר האגדי האקים אולג'ואן, הוא בוגר מכללת LSU שם שיתף פעולה עם גלן דיוויס, שחקנה של בוסטון סלטיקס, ובעונתו האחרונה במכללה, עונת 2009/10, רשם 16.8 נקודות ו-9.4 ריבאונדים בממוצע למשחק. לאחר שלא קיבל חוזה ב-NBA שיחק מיצ'ל בליגת הפיתוח ורשם במדי קבוצת אריי ביי 16.5 נקודות ו-5.7 ריבאונדים בממוצע.

סאליבן (23, 2.06), יליד אורלנדו, הוא סנטר אמיתי שאמור להשלים בצורה טובה את מיצ'ל ודאנסטון. סאליבן הוא בוגר מכללת סאות'איסטרן לואיזיאנה משנת 2010 כשבשנתו האחרונה במכללה רשם 15.7 נקודות ו-8.7 ריבאונדים בממוצע. כמו מיצ'ל גם סאליבן לא זכה לחוזה ב-NBA ושיחק בליגת הפיתוח במדי קבוצת ריו גראנדה במדיה רשם 9.6 נקודות ו-5.3 ריבאונדים בממוצע.

עדכון ראשון 8/8 12:34

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully