וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור רפאלוב: "כבשתי צמד, אבל ירדתי מאוכזב"

הישראלי כבש צמד, אבל ברוז' איבדה יתרון 0:3: "הייתה אווירה לא נעימה בחדר ההלבשה". על בלגיה: "יותר מתקדמת מישראל"

ליאור רפאלוב ברגשות מעורבים. מצד אחד, אתמול (ראשון) הקשר הישראלי כבש את השערים הראשונים שלו בליגה הבלגית, כשכבש שני שערים במדי קלאב ברוז'. מצד שני, קבוצתו סיימה בתיקו 3:3 אחרי שאיבדה יתרון של שלושה שערים כשהובילה 0:3 במחצית.

השער הראשון של רפאלוב היה במבצע אישי, אחרי שחלף על פני שחקן ושלח בעיטה חזקה לפינה מ-16 מטר. בשער השני הוא השתלט על ריבאונד וכבש מקרוב, אבל הקשר הישראלי, שגם בישל במחזור הראשון, אינו מרוצה.

"יצאתי מאוד מאוכזב מהמשחק, למרות שכבשתי שני שערים", אמר הבוקר רפאלוב לגלי צה"ל, "אף קבוצה בליגה הבלגית לא השיגה שני ניצחונות בשני מחזורי הפתיחה, ורצינו להיות בראש הטבלה עם פער של 2 נקודות, אבל שמטנו את היתרון ואיבדנו נקודות חשובות. יצאתי מאוכזב, והאווירה בחדר ההלבשה הייתה לא נעימה".

רפאלוב התייחס ליכולתו בבלגיה: "אני לא הטיפוס שמתלונן. לא מתגעגע יותר מדי, כך שההתאקלמות עברה בסדר. גם בארץ הייתי די טיפוס של בית, וגם ככה אין הרבה זמן לצאת, כי כל הזמן יש משחקים ואימונים, ואנחנו עסוקים מאוד. חוץ מללכת הביתה ולנוח, אין זמן לעשות דברים. זה לא שונה בהרבה מהארץ, אבל זה קשה. לא צריך לרדת על ישראל כל הזמן, כי גם בארץ יש רמה טובה בקבוצות, אבל פה זה קצת יותר מתקדם".

לתקשורת הבלגית אמר הקשר: "כיף להבקיע, אבל הקבוצה חשובה יותר. בכל הקריירה שלי, לא ראיתי משחק כזה. עשינו את כל הטעויות האפשריות והאשמה היא רק בשחקנים כי חשבנו ששלוש הנקודות בכיס. אני מקווה שנלמד את הלקח. חדר ההלבשה היה מאוד שקט וכולם היו מאוכזבים. כעת, עלינו להישאר יחד ולבנות על הדברים היפים שעשינו במחצית הראשונה. יש לנו עוד מה להראות".

בפולין, ערך משה אוחיון הופעת בכורה במדי לגיה ורשה כששיחק 13 דקות בניצחון החוץ של קבוצתו 1:3 על קרקוביה, במה שבעצם היה משחקה הראשון של לגיה בליגה. "שיחקתי רק כמה דקות כי אני עדיין לא בכושר אופטימלי", סיפר אוחיון לאתר הרשמי של הפולנים. "הרגשתי טוב ואני שמח שהשגנו ניצחון בבכורה שלי. הראינו שאנחנו טובים יותר מהיריבה".

ידיעת שגרירים: צמד לרפאלוב, בישול לנאתכו, בכורה לאוחיון

צפו בשערי הבכורה של רפאלוב במדי ברוז'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully