וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליעה: סימקוביץ' ומדלל לא השיגו את הקריטריון ללונדון

שני הקלעים איכזבו באליפות אירופה בקליעה (מקום 30 לסימקוביץ', 41 למדלל). ריכטר סיים רק במקום ה-45

אליפות אירופה בקליעה הסתיימה היום (ראשון) בבלגרד עבור הנבחרת הישראלית עם תחרות לשלושה מצבים ממרחק 50 מטרים, בה השתתפו סרגיי ריכטר, גיל סימקוביץ' וליאור מדלל. בעוד שלריכטר שכבר השיג את הקריטריון לאולימפיאדה היתה זו תחרות עבור הניסיון בלבד, הרי שבשביל סימקוביץ' ומדלל זו היתה עוד הזדמנות להשיג את הקריטריון ללונדון, אך אף אחד מהם לא הצליח לעשות זאת. אליפות אירופה ברובה אוויר שתתקיים בפברואר 2012 בפולין תיהיה ההזדמנות האחרונה עבור הקלעים להשיג קווטה אולימפית.

סימקוביץ' סיים במקום ה-30 הכללי עם ניקוד של 1155 ו-370 נקודות בלבד במצב עמידה. "אין ספק שלו הייתי משפר את היכולת שלי במצב העמידה הייתי יכול להתמודד על קווטה", אמר סימקוביץ' בסיום. "370 נקודות זה ממש לא מספיק. אני אמשיך לעבוד קשה ובחודשים הקרובים אתמקד בירי ברובה אוויר לקראת אליפות אירופה בתחילת השנה הבאה".

הקלע הצעיר בחבורה, ליאור מדלל קבע 1153 נקודות ודורג במקום ה-41. "הרגשתי טוב מאד במצב השכיבה", אמר מדלל, "אבל ההמשך היה פחות טוב, אין מקום לתירוצים צריך להמשיך ולעבוד ולהשתפר. זו השנה הראשונה שלי בבוגרים ויש לי עוד הרבה שנים לפני, גם אני אתמקד עכשיו ברובה אוויר לקראת אליפות אירופה".

ריכטר רשם 1152 נקודות שדרגו אותו במקום ה-45 בלבד מתוך 66 מתחרים. למרות התוצאה הנמוכה יחסית ריכטר רואה רק את חצי הכוס המלאה: "יש לי בערך שנה להמשיך ולעבוד קשה ולשפר את מה שצריך. בסך הכל היום ראיתי שיש לי את היכולת להתמודד עם הטובים בסגנון הזה. אני אמשיך לעבוד קשה ואני בטוח שבפעם הבאה אשיג תוצאות טובות יותר. לונדון? מי חושב על לונדון יש עוד שנה זה המון זמן עם הרבה אתגרים בדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully