וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האריס מדוניאנין: "פאו קבוצה מעולה, אך ננסה לעלות"

הקשר הבוסני התראיין לתקשורת היוונית והתייחס למפגש מול סגנית האלופה: "זה מועדון גדול עם עבר מפואר וניסיון אירופי"

מאז הגרלת שלב הפלייאוף בליגה האירופית, שהועידה למכבי תל אביב מפגש כפול נגד סגנית אלופת יוון פנאתינייקוס, הפכו שחקני מכבי לפופולארים מאוד עבור התקשורת היוונית, שזוכרת לטובה את הצלחתם של הצהובים שהעיפו באותה מסגרת בעונה שעברה את אולימפיאקוס וכעת יפגשו את היריבה המושבעת מאתונה.

הקשר הבוסני האריס מדוניאנין שנמצא בשלבי החלמה מנקע בקרסולו, ימריא מחר (שני) לבוסניה בכדי להצטרף לסגל נבחרתו לקראת משחק הידידות נגד נבחרת יוון. מדוניאנין התראיין לתקשורת היוונית והתבקש להתייחס להתמודדות בעונה שעברה נגד אולימפיאקוס: "בוודאי שאני זוכר את ההתמודדות הזו, הבקעתי פנדל במשחק ביוון, הדחנו את אולימפיאקוס וזה היה רגע גדול עבור המועדון שלנו.

"זה היה משחק קשה אבל בסופו של דבר עשינו את זה. כעת זה יהיה שונה מול פנאתינייקוס במיוחד אחרי שהם הודחו ממוקדמות ליגת האלופות על ידי אודנסה. אנחנו מכינים את עצמנו לקראת שני המשחקים הקשים האלה בתקווה שאנחנו נהיה אלה שנעלה לשלב הבתים".

הבוסני של מכבי נשאל מה הוא יודע על פאנאתינייקוס והשיב: "פאו הוא מועדון גדול, עם עבר מפואר ויש להם ניסיון גדול בהעפלות באירופה. זו קבוצה טובה מאוד וזה לא יהיה קל עבורנו. אני יודע שבמהלך הקיץ עזבו את הקבוצה שחקנים משמעותיים כמו ג'ילברטו סילבה וג'יבריל סיסה, אבל זה לא ממש משנה או משמעותי.

"אני מכיר את קצוראניס וקרגוניס, שחקני הנבחרת היוונית, אלה שחקנים טובים ומסוכנים. אני גם מכיר את קווינסי אווסו אביי, שחקן מהיר מאוד ומסוכן. העובדה שהוא שיחק בארסנל מדברת בעד עצמה".

מדוניאנין צפוי לפגוש השבוע את נבחרת יוון במדי נבחרתו בוסניה, אם כי לא ברור אם יטול חלק במשחק בעקבות הפציעה בקרסולו. הקשר התייחס לעובדה ששתי הנבחרות הוגרלו יחד באותו בית במוקדמות הגביע העולמי, ברזיל 2014 והוסיף: "זה בית מאוד קשה, כל הקבוצות בבית הזה טובות וייאבקו על ההעפלה למונדיאל. אני מקווה שבוסניה תסיים במקום הראשון וחושב שיש לנו קבוצה באמת טובה".

במכבי שמחו לגלות אמש כי קצב החלמתו של מדוניאנין מהיר מכפי שחשבו בתחילה. אם הכל ילך כמתוכנן, צפוי הקשר הבוסני לעמוד לרשותו של המאמן מוטי איוניר גם למשחק הראשון נגד פנאתינייקוס היוונית, שיערך ב-18 באוגוסט בבלומפילד.

בתוך כך, יפגשו הערב הצהובים את בני יהודה במסגרת גביע הטוטו. מהמשחק יעדרו הבלם הפצוע ניבאלדו שצפוי לשוב לאימונים לקראת סוף השבוע, יואב זיו שקיבל מנוחה וגם משה לוגסי ומואנס דאבור שהמריאו הבוקר לאוקראינה עם הנבחרת הצעירה. השוער גיא חיימוב יקבל מנוחה גם הוא וברק לוי הצעיר יהיה זה שיפתח הערב בין הקורות.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully