וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבי בורשטיין: "מקווה שהפועל תארגן פרידה מאניימה"

מאמן השוערים לשעבר לא הופתע לקרוא כמה פגוע אניימה מהפועל ת"א. גורם במועדון: "הקהל ראה שהוא לא התאמץ"

בהפועל תל אביב לא ידעו ממש איך לעכל את הראיון של וינסנט אניימה מצרפת לוואלה! ספורט. האדומים מודים כי אכן הפרידה משוער כמו אניימה הייתה צריכה להיות הרבה יותר מכובדת ומצרים על הרגשות הטעונים שיש לשוער כלפי לקבוצה. עם זאת, רוב חברי ההנהלה שהיו במועדון בזמן שהניגרי המריא מהארץ כבר לא חלק מהמועדון ולכן בהפועל מפנים אצבע מאשימה לכיוון קודמיהם בתפקיד, אולם גם מבינים את הקהל האדום שהטיח קללות באניימה לאחר שהצוות הרפואי טען בזמנו כי אין סיבה רפואית לכך שהשוער יכול לשחק או יותר נכון התחזה לפצוע.

"כולם ראו בזמנו שאניימה לא התאמץ", אמר גורם בהפועל. "כך שזה טבעי שהאוהדים יכעסו עליו. אין אף אחד בהפועל שלא מוקיר לו תודה, אבל נוצרה בזמנו סיטואציה שהקבוצה חלוקה בהנהלה וזה העסיק את כל המועדון ויכול להיות שדברים נפלו בין הכיסאות. לכולם פה זה היה ברור שאניימה לא רוצה להישאר ובגלל זה לא נכנסו איתו למשא ומתן. כרגע, אין לנו דרך להיפרד ממנו בצורה מכובדת יותר, אבל אם תהיה אפשרות והוא יגיע לארץ, ברור לכולם שנדאג להיפרד כמו שצריך".

מאמן השוערים לשעבר של הפועל ומאמן מכבי יפו, גבי בורשטיין, שנמצא עמו השוער הניגרי בקשר רציף גם הגיב על דבריו של אניימה: "אני יודע שוינסנט פגוע מהדרך שנפרדו ממנו, יחד עם עוד כמה שחקנים שעזבו בקיץ. לגביי הקללות, אני אישית לא שמעתי אותו מתלונן כי כרגע אנחנו מדברים רק על התקדמות שלו מליל. אני לא חושב שצריך לעשות לו חגיגה כמו שעשו לראול בריאל מדריד. בכלל בארץ חשוב שנדע איך להיפרד משחקנים גדולים שתרמו הרבה למועדונים. אני מקווה שאם הוא יגיע לארץ, הפועל תארגן לו פרידה כמו שצריך".

לאניימה יש בטן מלאה על הפועל תל אביב ואוהדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully