וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "הבסיס ברור, מחפשים שחקנים שישלימו אותו"

הנבחרת הצעירה המריאה לטורניר ידידות באוקראינה, המאמן ייבחן כמה שחקנים. 6 נציגים למכבי ת"א, 4 למכבי נתניה

הנבחרת הצעירה של ישראל המריאה הבוקר (ראשון) לאוקראינה, שם היא תיטול חלק בטורניר על שם מאמן הכדורגל האגדי ואלרי לובאנובסקי. במשחק הראשון של הטורניר תפגוש ישראל ביום שלישי את הנבחר הצעירה של אוקראינה וביום רביעי היא תפגוש אוזבקיסטן הצעירה או סרביה הצעירה. מבחינתם של גיא לוזון ושחקניו זוהי הכנה נוספת לטורניר היורו אותו תארח ישראל בחודש יוני 2013.

"הטורניר הזה הוא הזדמנות לשחקנים החדשים להוכיח את עצמם ואני מקווה שהם יהיו כאן גם ב-2013", אמר מאמן הנבחרת גיא לוזון, לפני ההמראה. "אנחנו בונים נבחרת חדשה לקראת היורו. אין ספק שקשה לגבש סגל של נבחרת כי במהלך שנתיים יהיו הרבה שחקנים שייפרצו וגם כאלו שייעלמו. נכון לעכשיו יש בסיס די ברור ואנחנו מחפשים את השחקנים שישלימו אותו. בכל מקרה בסגל ל-2013 השחקנים הכי טובים יהיו על המגרש. סרביה ואוקראינה הן נבחרות חזקות ביותר בגילאים האלה ויהיה מאוד מעניין לשחק נגדם. נעשה הערכת מצב אחרי הטורניר".

מכבי תל אביב היא ספקית השחקנים הגדולה ביותר והיא שולחת שישה נציגים. מכבי נתניה שלחה לאוקראינה ארבעה שחקנים ומכבי חיפה ומ.ס אשדוד שלושה כל אחת. בסגל יש גם שני ליגיונרים – שחקן מנצ'סטר סיטי גיא אסולין ושחקן סראגוסה, נס זמיר.

הסגל המלא:

שוערים: בוריס קליימן (הפועל תל אביב), ברק לוי (מכבי תל אביב)

הגנה: אלי דסה (בית"ר ירושלים), סארי פאלח (מכבי חיפה), טאלב טואטחה (מכבי חיפה), עומרי בן הרוש (מכבי נתניה), אורי כהן (מכבי תל אביב), גל מאיו (הפועל תל אביב), עופר ורטה (מ.ס.אשדוד)

קישור: תום מונד (מכבי הרצליה), גיא אסולין (מנצ'סטר סיטי), משה לוגסי (מכבי תל אביב), רועי קהת (מכבי תל אביב), דור מיכה (מכבי תל אביב), בן בוטבול (מ.ס.אשדוד), ניר ביטון (מ.ס אשדוד), נס זמיר (סראגוסה), מתן בלסטרה (מכבי נתניה), ציון צמח (מכבי פתח תקוה), אייל גולסה (מכבי חיפה)

התקפה: מוחמד כליבאת (מכבי נתניה), פיראס מוגרבי (מכבי נתניה), מואנס דאבור (מכבי תל אביב)

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully