וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: ניסו קפילוטו חתם לעונה

הדס גרינברג

7.8.2011 / 16:30

הבלם הושאל ממכבי ת"א ויחליף את איציק כהן, שצפוי לעזוב: "מאמין בעכו". מישאלוב מתקרב. חלוץ בוליביאני ייבחן

בלם מכבי תל אביב (21) ניסו קפילוטו, סיכם את תנאיו בהפועל עכו וחתם בקבוצה הצפונית. קפילוטו, שהושאל בעונה החולפת למ.ס. אשדוד, יושאל כעת לעכו לעונה אחת אחרי שהוא חתם בקבוצה. הוא אמר היום: "אני מאמין בהפועל עכו ומקווה שנעשה עונה לא פחות טובה מהעונה הקודמת. מבחינה אישית היה לי חשוב לשחק בקבוצה שאקבל בה דקות משחק כי המטרה שלי היא להתקדם. מאמין שהפועל עכו תתרום לי הרבה".

קפילוטו, שהתאמן במשך כל הקיץ עם מכבי תל אביב וחיפש קבוצה בה יקבל דקות משחק משמעותיות, נחשב לאחד הבלמים הצעירים הכשרוניים בארץ והוא צפוי לחזק את החוליה האחורית של עכו לאור עזיבתו הצפויה של איציק כהן למכבי חיפה.

מעבר לקפילוטו גם משה מישאלוב מתקרב לעכו. בלם בית"ר ירושלים קיבל הצעה מהיו"ר ויצמן וכעת הוא שוקל אותה. יש לציין שנכון לעכשיו עתידו בבית"ר ירושלים אינו ידוע לאור העובדה כי אינו מחזיק בחוזה לעונה הקרובה וככל הנראה גם הוא יקבל את ההצעה של עכו.

מי שעוד נמצא בדרכו חזרה לקבוצה הוא הקשר ליעד אלמליח, שצפוי להיות מושאל זו השנה השנייה ברציפות ממכבי חיפה. אלמליח יחזק את מרכז הקישור הדליל של אלי כהן, שכרגע כולל רק את שגיב כהן ויובל שבתאי.

בתוך כך, בקבוצה עדיין מחפשים חיזוק לחלק ההתקפי כאשר חלוץ בוליביאני צפוי להגיע להיבחן בקבוצה. החלוץ הסנגלי ממאדו צ'אם עדיין נבחן ובצוות המקצועי תרם גיבשו החלטה לגביו.

19:00: הפועל עכו מארחת את הפועל תל אביב
הפועל עכו בוואלה! ספורט

(עדכון ראשון: 11:23)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully