וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור קשטן: "מי שלא יהיה מחויב, יישב ביציע"

מאמן הפועל ת"א זעם על שחקניו אחרי ההפסד לוואדוז: "אסור שנספוג כל כך הרבה ונשחק ככה", ומתכנן לשחק עם הרכב זהה

הפועל תל אביב שבה הערב (שבת) לאימונים לאחר ההפסד המביך 2:1 לוואדוז במוקדמות הליגה האירופית. כפי שצפו השחקנים, קשטן שלא אמר מילה לאחר ההפסד, נזף היום בשחקנים באסיפת הקבוצה לפני האימון. "מי שלא יהיה מחויב, יישב על הספסל או ביציע. לא יכול להיות שאנחנו סופגים כל כך הרבה שערים במשחקים האחרונים. זה אומר שאין מחויבות אצל השחקנים". המאמן השתדל לא לנזוף אישית בשחקנים, אך בא בטענות לעמרי קנדה ואמר לו: "אתה חייב להפסיק לחשוב על התקפה ולעשות חורים מאחורה". לכל השחקנים אמר: "אתם חייבים לשחק יותר ביחד, לעמוד טוב יותר על המגרש ואסור שיכולת כזו תחזור על עצמה".

קשטן, שכאמור לא היה מרוצה משחקניו, יבצע שלושה שינויים בהרכב לקראת משחק גביע הטוטו נגד הפועל עכו, לעומת ההרכב שפתח בליכטנשטיין. גל שיש יפתח במקומו של דדי בן דיין ורועי גורדנה יחליף את יוסי שבחון בכנף הימנית. במידה ואביחי ידין ימשיך לחוש בכאבים כפי שקרה באימון היום, מחמוד עבאס יחליף אותו. בוריס קליימן ימלא את מקומו של אפולה אדל, שהורחק בדרבי.

בתוך כך, דורון אוסידון צפוי להמריא כבר מחר בבוקר לנורבגיה על מנת לסגור את עסקת העברתו של נוסא איגייבור מול לילסטרום.

מנגד, עכו תחפש נקודות ראשונות במפעל אחרי שהובסה 4:0 לבני יהודה במחזור הראשון. בין הקורות ימשיכו להתחלק בדקות דודו גורש ושלומי איטח, שמאז חזרתו מפציעה בת שנה מציג יכולת טובה במשחקי ההכנה וגביע הטוטו. רן קוז'וך ואלירן דנין ימשיכו לתפקד באגפים כאשר יובל שבתאי ושגיב כהן יאיישו את הקישור האחורי. המאמן אלי כהן ימשיך לבחון את החלוץ הסנגלי ממאדו צ'יאם וככל הנראה לאחר המשחק מחר יחליט סופית אם להחתימו. נכון לכרגע הכיוון לגבי החתמתו של הסנגלי חיובי.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

הפועל עכו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully