וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ’לסי הודיעה: סיכמנו עם אנדרלכט על העברת לוקאקו

הבלוז הודיעו כי הגיעו לסיכום עם המועדון הבלגי על צירופו של החלוץ בן ה-18. וילאש בואש: ”שמחים לצרף כישרון צעיר כמוהו”

זהו, אחרי קיץ ארוך ומייגע, הגיעו הערב (שבת) צ'לסי ואנדרלכט לסיכום על העברתו של רומלו לוקאקו לסגנית אלופת אנגליה. כך הודיעו שני המועדונים באמצעות האתרים הרשמיים שלו. החלוץ בן ה-18 יצטרף לצ'לסי לאחר שיעבור בדיקות רפואיות.

"זה חבל שאנחנו צריכים לתת ללוקאקו לעזוב", אמר מנג'ר המועדון הרמן ואן הולסביק, "אנחנו גילינו ופיתחנו אותו, אבל אנחנו במצב שבו גם אנחנו וגם השחקן יכולים רק להרוויח".

כזכור, מנג'ר צ'לסי אנדרה וילאש בואש דיבר מוקדם יותר על הרצון שלו לראות את לוקאקו בקבוצה. "הוא שחקן צעיר ומוכשר מאוד. אנחנו תמיד רוצים לקלוט שחקנים כאלה אצלנו. אנחנו לא רוצים לעצור כאן, אלא להמשיך ולצרף עוד שחקנים צעירים ומוכשרים שאנחנו עוקבים אחריהם כבר הרבה זמן". אגב צ'לסי, הקבוצה ניצחה היום 1:3 את ריינג'רס.

לוקאקו, שגם אביו רוג'ר שיחק בבלגיה, הצטרף בגיל 13 והפך לשם מוכר ולמלך שערי הליגה כבר בגיל 16, כשכבש 15 שערים בעונת 2009/10. בעונה שעברה, 2010/11, כבש הבלגי הצעיר 16 שערים בליגה. צ'לסי אמנם לא הודיעה כמה כסף תשלם לאנדרלכט, אבל לפי הדיווחים תעביר סכום כ-18 מיליון ליש"ט. לוקאקו רשם גם 10 הופעות במדי נבחרת בלגיה, בהן כבש שני שערים מול רוסיה בנובמבר האחרון.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully