וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד אמסלם: "כך לא נוכל להמשיך"

6.8.2011 / 20:28

מאמן בית"ר ירושלים היה מתוסכל מאוד לאחר ההפסד לבאר שבע: "יהיה לנו קשה כל העונה". בן שושן: "לא נראנו טוב"

קובי אליהו

צילום וידאו: קובי אליהו
עריכת וידאו: טל רזניק

רגע של אופטימיות נרשם בשבוע החולף בבית"ר ירושלים, כשהקבוצה קיבלה כמיליון שקלים מ'הקרן לידידות' שסייע לה במצב הקשה. לרגע היה נדמה שהחבורה של דוד אמסלם אולי בכל זאת תצליח להרים את עצמה מחוסר הודאות ותהיה מוכנה לעונה הקרובה בליגת העל. אלא שהערב (שבת) קיבלו אוהדי בית"ר נורת אזהרה, או למעשה שלוש כאלה, כשהקבוצה נחלה הפסד 3:0 מול הפועל באר שבע, והציגה כדורגל נרפה ומבולבל.

מאמן בית"ר ירושלים דוד אמסלם נראה מתוסכל בסיום ואמר: "לא הלך לנו כלום היום, גם מסירות פשוטות. לא הגענו למשחק. באשדוד היה קצת יותר טוב מהמשחק הזה. קיבלנו היום שני שערים אחרי טעויות שלנו". על ההמשך אמר המאמן: "יהיה לנו קשה מאוד לאורך כל העונה, אבל נתקן ונמשיך הלאה. לא יהיה קל, אבל אנחנו מקווים להתחזק ולצאת לדרך חדשה. כך לא נוכל להמשיך".

עמית בן שושן הוסיף: "אנחנו לא נראים טוב. רצינו מאוד וכולם היו דרוכים, אבל לא שיחקנו טוב. אנחנו מקווים שנתקן את זה כמה שיותר מהר ונגיע מוכנים לליגה. יש לנו סגל טוב עם הרבה שחקנים צעירים וכשיש הרבה צעירים אז יש עליות וירידות ביכולת. אנחנו מקווים להשתפר, אבל היום זה לא הלך. אני מקווה שבשבועות הקרובים זה כבר ייראה טוב יותר".

על התחושה לאחר המשחק אמר בן שושן: "ברור שאחרי שהפסדנו 3:0 כולם עם הראש באדמה, אבל נדבר ונתאמן קשה. הכי חשוב שנראה טוב בליגה. כל הכבוד לקהל שלנו, שגם בפיגור ואחרי המשחק עודדו. הם חשובים לנו מאוד השנה. אני מקווה שניתן להם הרבה רגעי נחת, ואני מאמין שנעשה את זה. הסיפור עם אדלר ולוין מאחורינו. עברנו את זה ושכחנו הכל".

באר שבע התעללה בבית"ר ירושלים עם 0:3

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully