וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: הפועל ב"ש ניצחה את בית"ר ירושלים 0:3

וואלה! ספורט

6.8.2011 / 20:19

האדומים של קלינגר השיגו ניצחון קליל מול שחקניו של אמסלם שנראו נורא. קינגסטון (10), נאסר (18) ומלכה (76) כבשו

במחזור הראשון בגביע הטוטו חזרה בית"ר ירושלים מפיגור מוקדם מול מ.ס אשדוד בדרך ל-2:2 בזכות משחק מצויין שאותת כי אולי בכל זאת יצליחו שחקניו של אמסלם להתאושש מהקיץ הלא פשוט שעבר עליהם. גם הערב (שבת) נפלו הירושלמים לפיגור מוקדם, הפעם בוסרמיל מול הפועל באר שבע, אבל שלא כמו בשבוע שעבר, שחקניו של קלינגר לא עשו שום הנחות לאורחים וגברו עליהם 0:3, תוך שהם מציגים חיבור והרבה אנרגיה לאורך מרבית חלקי המשחק.

שחקני הפועל באר שבע חוגגים, מימין הקפטן אביתר אילוז. קובי אליהו
פתיחה נהדרת. שחקני באר שבע חוגגים על חשבון בית"ר/קובי אליהו

אולי זה היה החום או השמש בעיניהם של השחקנים, אבל בפתיחת המשחק נראו שחקני בית"ר ירושלים אבודים לגמרי על הדשא. האדומים של קלינגר לא היססו לתקוף מהרגע הראשון, וכבר בדקה ה-10 עלו ליתרון, כשקינגסטון הוכיח איזה מגע יש לו ברגל כשזה מגיע לבעיטות חופשיות. במקום ללכת אחרוה, המארחים רק הגדילו את הלחץ על שערו של הרוש, שראה כדור שני ברשת רק שמונה דקות מאוחר יותר, כשנאסר הכפיל את היתרון בבעיטה מהאוויר. באר שבע לא היתה רחוקה מהשלישי עד למחצית, כשירושלים מגיעה למצב הראשון שלה רק לקראת הדקה ה-30, ואל המחצית ירדו השתיים השהמארחים ביתרון שני שערים מבטיחים.

אל המחצית השניה עלו שתי הקבוצות עייפות יותר וכבדות יותר, מה שהקשה על שתיהן להגיע למצבים קורצים. סטיבן כהן עוד ניסה להחזיר את קבוצתו למשחק, אבל בדקה ה-76 נעץ מוטי מלכה את המסמר הסופי בארונה של בית"ר כשניצל עוד טעות בהגנת האורחים (אחת מיני רבות) כדי לכבוש מקרוב. עד לסיום ניסתה בית"ר לחפש לפחות שער כבוד, אך לא מצאה אותו, ואמסלם עתה יעשה את הדרך לירושלים כשהוא לא בטוח מה הוא צריך יותר- שיפור מאסיבי בהגנה, או חיזוק דחוף בחלק הקדמי שכרגע נראה לא קיים.

אמסלם הודה לאחר המשחק: "כך לא נוכל להמשיך"

מהלך המשחק

דקה 8: נסאר ניסה להעביר כדור רוחב, אבל הבעיטה שלו הלכה לכיוון השער. הרוש המופתע הצליח להדוף החוצה.

דקה 10: שער! עבירה על שחקן באר שבעי הובילה לכדור חופשי לזכות המארחים ה-17 מטרים. קינגסטון לקח את הכדור וסובב אותו בצורה נהדרת אל הפינה השמאלית של השער, והכניע את הרוש, 0:1 להפועל באר שבע.

דקה 14: ברוכיאן ניסה להשוות במתפרצת, אבל הבעיטה שלו טסה ליד הקורה והחוצה.

דקה 18: שער! איזו התקפה של באר שבע! אילוז פרץ לכיוון הרחבה ושלח כדור גבוה אל נאסר, שעצר ובעט מהאוויר מקצה הרחבה כדור נהדר שנעצר רק ברשת, 0:2 להפועל באר שבע.

דקה 30: בית"ר סוף סוך הגיעה למצב קורץ, כשאלי דסה הגביה כדור אל הרחבה ומצא את ראשו של כהן, אבל זה נגח מעל לשער.

דקה 45: באר שבע קיבלה עוד כדור חופשי, הפעם מ-25 מטרים, אבל הבעיטה של מלכה הלכה מעל לשער.

דקה 55: נראה ששתי הקבוצות התעייפו, והקצב הטוב מהמחצית הראשונה נעלם כלא היה.

דקה 65: המארחים כמעט ומצאו את השער השלישי, כשמלכה חטף כדור כשלושים מטרים מהשער, פרץ לכיוון הרחבה, אבל הבעיטה שלו לא היתה חדה מספיק והרוש היה במקום.

דקה 68: עוד הזדמנות נהדרת למלכה, כשאיבוד כדור נוראי של בית"ר ליד הרחבה הגיע אל מלכה, שבעט כדור מסוכן שהכניע את הרוש אבל חלף ליד המשקוף.

דקה 72: מצב מסוכן לירושלמים, כשדסה מצא את כהן ברחבה, וזה שלח בעיטה חדה שטסה ליד הקורה והחוצה.

דקה 76: שער! עוד טעות נוראית בהגנת בית"ר כשאבי ריקן לא הצליח להרחיק את הכדור, וכמעט מסר אותו למוטי מלכה, שלא התקשה להכניע את שוער בית"ר מקרוב, 0:3 להפועל באר שבע.

דקה 88: אוי, איזו החמצה של בית"ר! צחי אליחן קיבל הזדמנות פז כשקיבל כדור מעדן נחמני, וכבר עבר את השוער, אבל מיהר לבעוט והכדור הלך מעל לשער החשוף.

הרכב הפועל באר שבע: מרצ'ין צבאיי, לואיס טורס, אבי יחיאל, עודד גביש, אופיר דוידזאדה (שמעון הרוש, 46), (אמג'ד סולימאן, 46), אביתר אילוז, לארייה קינגסטון, סיראז' נאסר (ירדן אבוחצירא, 67), מוטי מלכה (צחי ברבי, 87), עידו אקסברד (יוני אוזן, 80).

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, משה מישאלוב (מתן ברשי, 71), תומר בן יוסף, אבי ריקן, קובי מויאל (עדן נחמני, 67), דן איינבינדר, שי חדד, סטיבן כהן (אביתר ברוכיאן, 79), אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן (צחי אליחן, 79).


הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

גביע הטוטו בוואלה! ספורט

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
אוהדי בית"ר ירושלים. קובי אליהו
הראו מה הם חושבים על המשחק הזה. אוהדי בית"ר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully