וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: איטליה גברה על רוסיה 67:71

יריבת ישראל ביורובאסקט הכניעה את נבחרתו של בלאט, שלא שיתף את קירילנקו. ברניאני קלע 23 למנצחים, מאנצ'ינלי 20

בעוד שמרבית עיני הישראלים היו למפגש בין נבחרת הכחול-לבן ונבחרת יוון, התקיים הערב (שבת) משחק נוסף במסגרת טורניר ההכנה הבינלאומי בקפריסין, ובו ניצחה נבחרת איטליה 67:71 את רוסיה. האיטלקים, אחת מיריבות ישראל ביורובאסקט המתקרב, היו בפיגור במחצית הראשונה לנבחרתו של דיוויד בלאט, שהעניק מנוחה לאנדרי קירילנקו. אלא שיכולת מצוינת של אנדראה ברניאני במחצית השניה העניקה לאיטליה את הניצחון הראשון בטורניר, לאחר ההפסד אמש ליוון.

ברניאני כיכב עם 23 נקודות (7 מ-18 מהשדה, 9 מ-9 מהעונשין) ועשרה ריבאונדים, וקיבל עזרה רבה מסטפנו מאנצ'ינלי שתפר 4 מ-5 מחוץ לקשת בדרך ל-20 נקודות. מרקו בלינלי הסתפק הפעם ב-8 נקודות בלבד, בעוד דנילו גלינארי שוב קיבל מנוחה. מנגד, טימופיי מוזגוב היה הקלע הבולט של רוסיה עם 15 נקודות, סרגיי מוניה ו-ויטאלי פריזדון הוסיפו 12 כל אחד.

* במשחק נוסף בטורניר גברה פולין 55:64 על בולגריה. הפולנים שוב שיחקו ללא שלושת כוכביהם, מרצ'ין גורטאט, מאצ'יי לאמפה ותומאס קלאטי.

* במשחק אימון נוסף ביבשת הביסה ליטא את צ'כיה 73:94. יונאס ולנצ'יונאס הנפלא, שהצטיין באליפות לנבחרות עתודה מוקדם יותר הקיץ, הוקפץ לבוגרת והשיב עם 26 נקודות. שרונאס יאסיקביצ'יוס, ששב לסגל בגיל 34, הוסיף 9 נקודות.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully