וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם 6.8

מתכוננים לעונת 2011/12: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את כל ההעברות והשמועות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* יורי ז'ירקוב חתם לארבע שנים באנז'י מחצ'קאלה, ועזב את צ'לסי אחרי שנתיים לא פשוטות. "אני מאוד שמח להיות כאן", אמר קשר נבחרת רוסיה, שיערוך את הבכורה שלו בשבוע הבא מול ספרטק מוסקבה, ויהיה הצעצוע החדש של הבעלים המיליארדר סולימן קרימוב.

* את הכיוון ההפוך עשה היום רומלו לוקאקו, כאשר אנדרלכט הודיעה כי הגיעה לסיכום עם צ'לסי לגבי דמי העברתו. סכום העברתו של החלוץ הצעיר עדיין לא פורסם, אך בתקשורת האנגלית פרסמו לפני מספר ימים כי אנדרלכט דחתה הצעה קודמת של 18 מיליון יורו עבורו.

* רומא הודיעה על צירופו של אריק לאמלה שעוזב את ריבר פלייט, שנפרדה מהליגה הראשונה בארגנטינה. לאמלה הגיע לבירה האיטלקית תמורת 12 מיליון יורו.

* הושלמה באופן סופי השאלתו של סרחיו קנאלס, הקשר המוכשר בן ה-20, מריאל מדריד לוולנסיה.

* מילאן יובאנוביץ', 30, שלא מצא את מקומו בליברפול, חזר לבלגיה וחתם באנדרלכט. החלוץ הסרבי חתם לשלוש שנים בקבוצה, אחרי ששיחק בעבר בסטנדרד ליאז'.

* הקשר הפרואני ריינאלדו קרוסאדו (26) עזב את גראסהופרס וחתם לשלוש שנים בקייבו ורונה.

* דיאן מילובאנוביץ', הקשר הסרבי שהוזכר בשנתיים האחרונות כמועמד למכבי תל אביב, הושאל מלאנס לפאניוניוס היוונית.

* לאנוס צירפה לקראת פתיחת טורניר האפרטורה בארגנטינה את החלוץ מריאנו פאבונה (ריבר פלייט) והקשר חואן ניירה (חימנסיה לה פלאטה). שני השחקנים הגיעו בהעברות חופשיות.

שמועות

* חרף רצונו של קרלוס טבס לעזוב את מנ'צסטר סיטי, נראה כי החלוץ הארגנטינאי יישאר, כך לפי המאמן רוברטו מאנצ'יני, וישתף פעולה עם חברו סרחיו אגוארו.

* "גאזטה דלו ספורט" מדווח כי מנצ'סטר סיטי הצליחה להשיג את ווסלי סניידר. התכולים ישלמו עליו לאינטר 36 מיליון ליש"ט ושכר של 6 מיליון ליש"ט לעונה, דבר שמנצ'סטר יונייטד שגם רדפה אחרי השחקן, לא הייתה מוכנה לעשות ומה שגרם לסניידר לבחור לבסוף בסיטי.

* בלם ריאל מדריד ראול אלביול שלל עסקה במסגרתה יעבור למנצ'סטר סיטי תמורת עמנואל אדבאיור, שהושאל לריאל ושיחק בה בחצי השנה האחרונה.

* סנדרלנד שוקלת אופציה לשאול את לעונה אחת את חלוצה של מנצ'סטר סיטי, הוולשי חם המזג קרייג בלאמי, זאת במידה שסיטי תשתתף בחלק מהשכר שלו שנאמד ב-85 אלף ליש"ט לשבוע.

* גבריאל אוברטן, קשרה הצרפתי של מנצ'סטר יונייטד, עשוי להשלים מעברו לניוקאסל בשבוע הבא. שני המועדונים כבר סיכמו על סכום של כ-3 מיליון ליש"ט.

* צ'לסי קרובה לסגור את העברת החלוץ הבלגי המצוין רומולו לוקאקו מאנדרלכט תמורת סכום של כ-20 מיליון יורו.

* הילד הרע של הכדורגל האנגלי ג'ואי בארטון עשוי למצוא את עצמו באחת משתיים - טוטנהאם או ארסנל, זאת לאחר שהוצב על ידי ניוקאסל ברשימת ההעברות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully