וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע הודח בחצי גמר טורניר הצ'לנג'ר בבייג'ינג

הפסיד 6:1, 4:6, 6:4 לדוסטוב האוזבקי. יוליה גלושקו נוצחה ברבע גמר טורניר ונקובר, אנדי רם ויוני ארליך הודחו בוושינגטון

יום לא מוצלח עבר על הטניסאים הישראלים בטורנירים השונים. דודי סלע סיים היום (שבת) את דרכו בטורניר הצ'לנג'ר בבייג'ינג (פרסים בסך 75 אלף דולר) כאשר הפסיד 6:1, 4:6, 6:4 לפארוק דוסטוב מאוזבקיסטן. סלע (86 בעולם) דורג ראשון בטורניר, אך זה לא עזר לו מול היריב בן ה-25, שרשם מצידו הישג נאה שיסייע לו להתקדם מהמקום ה-361 בעולם.

הצמד הישראלי אנדי רם ויוני ארליך נוצחו הלילה (בין שישי לשבת) ברבע הגמר בטורניר וושינגטון על ידי הצמד הברזילאי מרסלו מלו וברונו סוארס בשתי מערכות 6:3, 6:3. הצמד הישראלי שקיבל כרטיס חופשי לטורניר ועבר בסיבוב הראשון את אוליבר מראץ' ויורגן מלצר האוסטרים לא הצליח לעלות סיבוב נוסף ונכנעו לאחר 59 דקות בלבד. הברזילאים, שהפתיעו ועברו בסיבוב הראשון את מי שהיו מדורגים 1 - האחים בריאן - ייפגשו בחצי הגמר את מיקאל לודרה הצרפתי וננאד זימוניץ' הסרבי המדורגים 3 בטורניר.

מי שעוד הודחה הלילה היא יוליה גלושקו. הישראלית שנמצא בכושר טוב לאחרונה נוצחה ברבע גמר טורניר ונקובר (סך פרסים: 100 אלף דולר) על ידי האמריקאית ג'יימי המפטון (147 בעולם) בשתי מערכות 6:4, 6:4. עם זאת, גלושקו, לאור התקופה האחרונה הטובה שלה, תטפס בדירוג העולמי הבא לאזור המקום ה-175 בעולם - הישג מרשים.

כשבוע לאחר שנוצחה בגמר טורניר סיטי אופן בוושינגטון, תנסה שחר פאר להמשיך במומנטום החיובי. הטניסאית הישראלית הבכירה תחל את ההכנות לקראת אליפות ארה"ב הפתוחה בטורניר טורונטו, כאשר היא הוגרלה לשחק בסיבוב הראשון נגד אלכסנדרה ווזניאק הקנדית, שנכנסה לתחרות עם כרטיס חופשי. אגב, אם פאר תנצח היא עשויה לפגוש בסיבוב השני את האוסטרלית סמתנה סטוסור הבכירה.

(עדכון ראשון: 9:02)

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully