וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו בית א': דפקוס בהופעת בכורה במכבי חיפה

הקשר הליטאי צפוי לפתוח בדרבי יחד עם החלוץ חן עזריאל (ש', 20:30, 5+ לייב). בני סכנין מארחת את קרית שמונה (20:45)

הקשר הליטאי מרטינס דפקוס יערוך מחר הופעת בכורה בקבוצה הבוגרת של מכבי חיפה, כשיפתח בדרבי מול הפועל חיפה, לצדו של סיידו יאיא. השחקן שהגיע מאקדמיית הכדורגל הבכירה בליטא מתאמן לאחרונה בקבוצה הבוגרת. "הוא שחקן מוכשר, גביע הטוטו זה מפעל טוב כדי לבחון אותו מקרוב", אמרו במועדון. גם חן עזריאל צפוי לערוך מחר הופעת בכורה, כשייכנס כמחליף.

"יהיה מעניין לראות איך עזריאל יפתח את הקדנציה הראשונה שלו מחוץ לבית"ר ירושלים", אמר שחקן בקבוצה. לפי ההרכב שתורגל, בויאן שראנוב יפתח בשער, כשעלי עוסמאן וחיים מגרלשווילי יפתחו באגפים. יוריצה בוליאט יחזור לעמדת הבלם לצדו של סארי פלאח, שהרשים במשחק החוץ בסלובניה. דלה ימפולסקי ושאדי שעבאן ישלימו את חוליית הקישור. מוחמד גדיר ושלומי אזולאי צפויים לפתוח בחוד.

בהפועל חיפה כל דרבי הוא חגיגה בשביל המועדון, ולמרות שמדובר בסך הכל בגביע הטוטו האדומים יבואו מחר וינסו בכל מחיר לנצח את היריבה העירונית השנואה. בקבוצה מעודדים בעיקר מהעובדה שהירוקים יהיו עייפים מהמשחק בסלובניה, ומכך שאושרי רואש ורן אבוקרט יחזרו להרכב הקבוצה לאחר שעברו בבקרה התקציבית השבוע. אגב, רואש אמור לשחק לצד גולן חרמון במרכז ההגנה ורן אבוקרט יעלה כמגן הימני.

מעבר לכך, בקבוצה דרוכים למפגש המחודש של ערן לוי עם הקהל הירוק ומקווים שאם אוהדי היריבה העירונית יהפכו אותו שוב למטרה הגדולה שלהם, הוא ינתב את האנרגיות לניצחון עבור הפועל. ליאור ז'אן יפתח בינתיים על ספסל הקבוצה. החלוץ הסרבי סטפן דנקוביץ', נחת אתמול בישראל וערך היום אימון בכורה, דנקוביץ' לא יהיה בסגל למשחק מחר וכמוהו גם משה ביטון ששב להתאמן לאחר הפציעה בגבו, אך עדיין לא כשיר למשחק. בשל כך, אמיר אבוניל ואלון בוזורגי יפתחו בחוד הקבוצה והישאם כיוואן יפתח על הספסל.

20:30, 5+ לייב, אצטדיון קרית אליעזר. שופט אורן בורנשטיין

בני סכנין - קרית שמונה (שבת, 20:45)

בבני סכנין, שבונים על המענקים מגביע הטוטו, יצאו מאוכזבים מהתיקו הביתי מול הפועל חיפה, ומחר מול עירוני קרית שמונה תנסה הקבוצה להשיג את הניצחון, שישפר את סיכוייה להעפיל לשלב הבא במפעל. עם זאת, בקבוצה מודעים לבעיה הגדולה שלהם בהגנה, שם ייעדרו המגן עודד אלקיים שלא עבר בבקרת התקציבים והבלם פטר אמבמבה שקיבל אדום מול הפועל חיפה.

חסרונם יקשה על שלומי דורה, וכרגע נראה כי עלא אבו סאלח ועידן ויצמן יפתחו כבלמים ומוחמד זבידאת ישחק בצד הימני של ההגנה, מלבד ההגנה לא צפוי דורה לבצע שינויים נוספים בהרכב שפתח במשחק האחרון. אגב הגנה, בסכנין מאמינים כי בתחילת שבוע הבא יחתום אורי שטרית, מגנה השמאלי של מכבי תל אביב ששיחק בעונה שעברה בקרית שמונה, על חוזה לעונה בקבוצה. שטרית כבר סגר את רוב תנאיו בסכנין ומחכה לאישור של מכבי על השאלתו. שטרית למעשה יהיה המחליף של מהראן אבו ריא ואמור להיות שחקן הרכב הקבוצה.

אחרי הניצחון על מכבי חיפה בשבוע שעבר, בעירוני קרית שמונה מקווים לאגור עוד שלוש נקודות במפעל אותו נוהגת הקבוצה לקחת ברצינות, ואף זכתה בו שלוש פעמים (פעמיים לאומית ופעם בליגת העל, בעונה החולפת).

שני שחקנים יעדרו מהסגל של רן בן שמעון: הרכש החדש רביד גזל שסוחב הרחקה מהעונה שעברה, ואחמד עבד שסובל מפציעה. איתמר ניצן ודני עמוס ימשיכו להתחלק בדקות המשחק בין הקורות כאשר הרכש הטרי, המגן השמאלי דושאן מטוביץ' והקשר ליאור לוי צפויים להמשיך לקבל את הקרדיט בהרכב. בן שמעון צפוי כהרגלו לשתף גם שחקנים מהנוער.

שבת, 20:45, איצטדיון דוחא. שופט: ארז פפיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully