וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר ומילאן ייפגשו בסופרקאפ

המשחק המסורתי יתקיים בבייג'ינג (14:55, ספ'1 ו-HD). מאמן אינטר גאספריני: "סניידר לא רוצה לשחק? לא שמעתי על זה"

כמו הסופרקאפ הצרפתי, גם זה האיטלקי בו יתחרו מחר (שבת, (14:55, ספורט1 ו-HD)) מילאן ואינטר, שתי היריבות המילאנזיות, יתקיים מחוץ למדינה. הפעם, ישחקו שתי היריבות בדרבי דה לה מדונינה מיוחד שיחזור אחרי שנתיים לאיצטיון הלאומי בבייג'ינג הידוע יותר בכינויו קן הציפור, שם ניצחה לאציו את הנראזורי בשנת 2009 בתוצאה 1:2.

מי שמחכה במיוחד למשחק הזה הוא ג'אן פיירו גאספריני, המאמן החדש של אינטר, שזו תהיה לו הופעת הבכורה במשחק רשמי על ספסל הקבוצה: "זה המשחק הגדול הראשון שלי, ויש פה שתי מטרות - הראשונה היא להשיג כמובן את הגביע והשנייה היא להפיץ את הכדורגל האיטלקי בעולם". עתידו של קשר הקבוצה ווסלי סניידר עדיין לא ברור, ופרסומים שונים על מעבר לאחת מהקבוצות ממנצ'סטר עדיין מופיעים בכלי התקשורת חדשות לבקרים, כמו גם חוסר רצונו להופיע במדי אינטר במשחק בשבת. גאספריני טוען שזה כלל לא נכון: "בשבילו זו המצאה, העניין הזה שהוא לא רוצה לשחק. אולי זה מבלבל בגלל כל מיני הצהרות שהוא הוציא, אבל אין דבר כזה שהוא לא רוצה לשחק". בהרכב הקבוצה יחסרו כל השחקנים שהשתתפו בקופה אמריקה: לוסיו, מייקון, אסטבן קמביאסו ודייגו מיליטו. גם אמיליאנו ויויאנו ויוטו נאגאמוטו הפצועים ייעדרו.

בצד האדום שחור של העיר, זה שמגיע עם צלחת האליפות, נתקלו גם הם בבעיות: "להתאמן לפני המשחק? חשבתי על זה אבל לא החלטתי, בעיקר כל השחקנים מתלוננים שהם לא ישנו טוב והגוף שלהם לא התמודד טוב עם הפרשי השעות", אמר מאסימו אלגרי, מאמנה של מילאן, שמתכנן להרכיב שמות גדולים בשביל האוהדים שיבואו לראות את המשחק: "האוהדים הסינים הם פנטסטים, והם יהיו מאוד מאוכזבים לא לראות את השחקנים ברמה העולמית כמו רוביניו ופאטו, וזו הסיבה היחידה שהבאתי אותם". השחקן ממנו מתלהבים המקומיים (ובעיקר המקומיות) בקבוצה, הוא אלסנדרו נסטה. את הגעת הקבוצה לסין קיבלו אוהדים עטויים בצעיפים ובגדים אדומים שחורים, עם שלטים שטוענים ש"נסטה הוא השחקן היפה ביותר בעולם". נסטה צפוי לפתוח בהרכב, כמו גם איברהימוביץ' ופאטו, כשרוביניו יעלה כמחליף. מילאן תחסר גם את פיליפ מקסס (פצוע) ואת איניאציו אבאטה (חולה).

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully