וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא פאלרמו על ההדחה: "הקבוצה עדיין לא מחוברת"

מאוריציו זמפאריני לקח בשלוות נפש את ההדחה המביכה מאירופה: "פגשנו יריבה קשה". המאמן פיולי: "יש הרבה לשפר"

פאלרמו סיימה אתמול (חמישי) את העונה האירופית שלה כבר בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. הקבוצה של ערן זהבי סיימה ב-1:1 את משחק החוץ שלה מול ת'ון השוויצרית והודחה בגלל שערי חוץ אחרי שבמשחק הראשון בסיצילה התוצאה הייתה 2:2. "האכזבה גדולה כי רצינו לפתוח את העונה ברגל ימין", אמר המאמן סטפנו פיולי. "אנחנו חייבים לחזור לעבוד כי יש עוד הרבה דברים לשפר. זמפאריני? הוא לא יהיה מרוצה וגם אני לא".

אלא שדווקא הנשיא השערורייתי הגיב בקור רוח להדחה והודיע כי מעמדו של המאמן אינו בסכנה. "אל תשכחו ששיחקנו בהרכב חסר. ברור שההדחה לא טובה, אבל אסור לשכוח שיש הרבה שחקנים חדשים, אנחנו עדיין לא מחוברים והמאמן עוד עושה ניסויים. פגשנו את היריבה הכי קשה שאפשר לקבל בשלב הזה. אני מצטער על ההדחה מאירופה, אבל מאמין במטרות שלנו בליגה ובגביע".

אגב, בקבוצה באו גם בטענות למשטח הסינטטי בת'ון וטענו כי גם העובדה שהקבוצה כבר פתחה את העונה בליגה המקומית עשתה את ההבדל. "קבוצות איטלקיות תמיד כושלות כשהן פוגשות יריב זר שכבר שיחק 5-6 משחקים בליגה", אמר הנשיא והודיע זמפאריני הודיע כי הקבוצה לא תתחזק. על מעמדו של פיולי הוסיף: "הוא מאוכזב ויש לו עוד הרבה עבודה. הוא צריך לדבר איתי. הבעיה לא הייתה בחירת השחקנים אלא העובדה שהקבוצה עוד לא מגובשת. לפי דעתי, פאלרמו האמיתית עוד תופיע בהמשך".

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully