וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 5.8

מתכוננים לעונת 2011/12: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את כל ההעברות והשמועות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* בלם ברצלונה, גבי מיליטו, שוחרר מחוזהו וחתם באינדפנדיינטה בשורותיה שיחק בין 1997-2003. הבלם בן ה-30 קיץ משמעותית בשכרו ואמר: "אני שמח לחזור למולדתי ולביתי. הרגשתי שזה הכרחי".

* שוער נבחרת רומניה, קוסטל פנטילימון (24), חתם במנצ'סטר סיטי וישמש כמחליפו של ג'ו הארט.

* קייל ברטלי, הבלם הצעיר של ארסנל, הושאל לעונה נוספת לגלזגו ריינג'רס, בה שיחק בחצי העונה האחרונה.

* קשר נבחרת ניגריה, קאלו אוצ'ה, עזב את אלמריה הספרדית ועבר לנוישאטל השוויצרית בהעברה חופשית.

* חלוץ ריבר פלייט מונטבידאו ג'ונתן ראמירס (20) חתם בוולז סרספילד, שרכשה 50 אחוז מכרטיסו.

גבי מיליטו שחקן ברצלונה. רויטרס
חזר הביתה. מיליטו/רויטרס

שמועות

* באנגליה מדווחים כי גוברים הסיכויים שקרלוס טבס יעבור ממנצ'סטר סיטי לאינטר תמורת סמואל אטו, לאחר שהחלוץ הקמרוני הסתכסך עם מאמן אינטר.

* פאריס סן ז'רמן ממשיכה לעורר שמועות וספקולציות. אחרי הדיווחים על המו"מ עם דמיטאר ברבאטוב, היום "סאן" מדווח שהקבוצה מציעה גם חוזה לג'ו קול.

* סוכנו של מגן אינטר מייקון התייחס לאפשרות שהמגן הברזילאי יעזוב: "מוראטי לא רוצה לעשות החלפה על השחקן, הוא מתעקש רק למכור אותו. בשנה שעברה הוא סירב ל-25 מיליון יורו, ואני לא חושב שהשנה ריאל מדריד תסכים לשלם כזה סכום".

* ניוקאסל שוקלת לצרף את גבריאל אוברטן, שמתקשה להרשים במנצ'סטר יונייטד מאז הצטרף אליה מבורדו ב-2009 תמורת 3 מיליון ליש"ט.

* בולטון נחושה לצרף את שון רייט פיליפס ממנצ'סטר סיטי, אחרי שההנהלה סירבה לדרישות ליברפול ל-4.5 מיליון ליש"ט עבור דויד נ'גוג.

* לברצלונה נותרו עוד עשרה ימים כדי להשלים את מעברו של ססק פברגאס אם היא תרצה לרשום אותו לליגת האלופות. אתמול ערך הקשר אימון במדי ארסנל, קיבל תשואות מהקהל, אך נראה די מדוכדך על הדשא.

* ובינתיים, רשת "סקיי" מדווחת שהתותחנים דחו עוד הצעה מברצלונה עבור הקשר הקטלאני, הפעם בגובה 29 מיליון יורו ושישה מיליון נוספים בעתיד, כאשר פברגאס עצמו אמור להוסיף מכיסו שלושה מיליון יורו ולהעמיד את הסכום על 38 מיליון. ארסנל מתעקשת על תג המחיר המקורי - 45 מיליון.

* ריאל מדריד צפויה להשאיל את הקשר הצעיר פדרו לאון, אברטון, אסטון וילה ופולהאם מעוניינות בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully