וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ג'רמי ווייז חתם, רוזן: "יביא דינמיות מלהיבה"

5.8.2011 / 8:37

הגארד האתלטי (25, 191) ישחק בשורות הירוקים בשנתיים הקרובות. ג'ף רוזן: "הוא מרשים". גורקה: "הוא שחקן מיוחד"

מכבי חיפה הודיעה היום (שישי) רשמית על החתמת ג'רמי וייז (25, 1.91 מטר) על חוזה לשתי העונות הקרובות. ווייז עבר לפני כחודש ניתוח במיניסקוס, ובחיפה חוששים לגבי מצבו הרפואי, לכן במהלך עשרת הימים הראשונים של השחקן בארץ הוא יעבור בדיקות רפואיות מקיפות, שבמהלכן תוכל הקבוצה לשחררו מחוזהו.

וייז שיחק בעונה שעברה בדי ליג (ליגת הפיתוח של ה-NBA) במדי בייקרספילד ג'אם, שם קלע בממוצע 14.9 נקודות למשחק, חילק 4.9 אסיסטים, קטף 3.2 ריבאונדים וחטף 1.2 כדורים, עם 35 אחוז מחוץ לקשת ב-53 משחקי ליגה.

ווייז הפך לזר השני שחותם בקבוצה בקיץ הנוכחי אחרי טיילר ווילקרסון, שממשיך לשנתיים נוספות. לאחרונה גם החתימה הקבוצה את טמיר אריאלי ודניאל איידן הצעירים.

בסיום העונה האחרונה ווייז חתם בסיגמא ברצלונה מהליגה השניה באיטליה, במדיה רשם 16 נקודות ו- 3 אסיסטים ב-5 משחקי סוף העונה.

"ווייז מהיר מאד, אתלטי וורסטילי בעמדות הגארד", אמר מאמן מכבי חיפה מיקי גורקה. "שמתי את עיני על וייז מזה כמה שנים וכעת אני מאמין שהוא יהיה שחקן מיוחד בליגה הישראלית".

"מאוד התרשמתי מג'רמי ווייז במשך שתי השנים בליגת הפיתוח של ה-NBA", אמר בעליה של מכבי חיפה ג'ף רוזן. "היכולת של ווייז לקלוע ולמסור תביא דינמיות מלהיבה למכבי חיפה בעונה הקרובה".

ווייז בוגר מכללת דרום מיסיסיפי בין השנים 2006 עד 2009, שם רשם ממוצעים של 16.7 נקודות, 3 אסיסטים ו-1.8 חטיפות עם 85.7 אחוז מקו העונשין ב-32 משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully