וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונקובר: יוליה גלושקו עלתה לרבע הגמר

הישראלית ניצחה 4:6, 2:6 את אוליביה רוגובסקה, שמדורגת במקום ה-204 בעולם. עשויה לפגוש את ניקולסקו בשלב הבא

מי אמר שטניס הנשים הישראלי מתחיל ונגמר בשחר פאר? יוליה גלושקו, המדורגת במקום ה-194 בעולם, עלתה הערב (חמישי) לרבע גמר טורניר ואנקובר (סך פרסים: 100 אלף דולר). גלושקו ניצחה בקלות מרשימה 4:6, 2:6 את אוליביה רוגובסקה האוסטרלית, שמדורגת במקום ה-204 בעולם תוך שעה וארבע דקות בלבד.

גלושקו הרשימה מאוד במערכה הראשונה, דייקה ב-76 אחוזים מההגשות הראשונות והצליחה להשיג שלוש שבירות לעומת שתי שבירות של יריבתה. גם במערכה השנייה גלושקו הייתה מצוינת, השיגה שני אייסים ושלוש שבירות, לעומת שבירה אחת של רוגובסקה. בשלב הבא צפויה גלושקו להיתקל במשוכה גבוהה בהרבה, כשמוניקה ניקולסקו הרומניה, שמדורגת במקום ה-58 בעולם, עשויה לפגוש אותה אם תנצח את ג'יימי המפתון.

זבונרבה נכנסת לכושר

גם טורניר סן דייגו המעט יותר אטרקטיבי (סך פרסים: 721 אלף דולר) נכנס לשלבים מכריעים והיום נערכו בו מספר משחקים מסקרנים בסיבוב השלישי. ורה זבונרבה הרוסיה, המדורגת במקום השלישי בעולם, עלתה לרבע הגמר די בקלות לאחר שהביסה את בת ארצה ורה דושבינה 0:6, 3:6 אחרי שעה ודקה.

אנדראה פטקוביץ' (11 בעולם) גם לא התקשתה במיוחד ולאחר שהובילה 2:6, 0:3 מול וירג'ין רזאנו, נאלצה האחרונה לפרוש בשל פציעה. עוד טניסאית שהבטיחה את מקומה ברבע הגמר היא אגניישקה רדוואנסקה, שטיילה ל-1:6, 0:6 את כריסטינה מקהייל.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully