וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת האולימפית זכתה באליפות ליגת הקיץ

עמית שמחון (18 נק') הוליך את שחקניו של רוני בוסאני ל-78:84 על קבוצת פיס בגמר. קבוצת חיש גד סיימה במקום השלישי

רגע לפני היציאה לאוניברסיאדה, ניצחה הערב (חמישי) הנבחרת האולימפית 78:84 את קבוצת 'פיס' וזכתה באליפות ליגת הקיץ. נבחרתו של רוני בוסאני, שדרסה את יריבותיה בשני המשחקים הקודמים, נתקלה הפעם בפייט קשה יותר, כאשר מי שחיזק את קבוצת פיס היה לא אחר מרביב לימונד, ששוחרר לפני מספר ימים מסגל נבחרת ישראל.

עמית שמחון הצטיין בשורות המנצחת עם 18 נקודות, יועד בית יוסף הוסיף 16, אנטון שוטבין 13 (12 ריבאונדים) וגלעד קרני 10. מנגד קלע עידו קוז'יקרו 20 נקודות למפסידים, כאשר לימונד ורז כהן הוסיפו 14 נקודות כל אחד.

במקום השלישי סיימה קבוצת 'חיש גד' של שי סגלוביץ', שגברה על 'מספר חזק' 85:87 של ליאור רוזן, אחרי שתי קליעות עונשין מנצחות של ליאור שגב לקראת הסיום. שגב היה גם הקלעי הבולט עם 20 נקודות, עמית סלע הוסיף 14 ותומר דראי 12. במספר חזק בלט דרור דוידי עם 20 נקודות, אור רון הוסיף 15 ובן שרוני 14.

במפגש בין שתי קבוצות שעדיין לא ניצחו עד הערב גברה קבוצת '777' 71:85 על קבוצת 'דאבל לוטו' וסיימה במקום החמישי. עמית תמיר בלט עם 25 נקודות למנצחים, שקיבלו גם 14 מעומר שמידט. למפסידים קלעו אבישי דרעי, ינעם אירן וטל רונן 10 נקודות כ"א.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully