וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן איליאסובה חתם באפס אנאדולו

הפורוורד המצוין הצטרף ליריבת מכבי ת"א ביורוליג, לשעבר אפס פילזן. גם פאטי מילס בדרך. מרקו בלינלי על סף חתימה בסיינה

לאחר משא ומתן של מספר שבועות, חתם היום (חמישי) ארסן איליאסובה באופן רשמי באפס אנאדולו הטורקית, לשעבר אפס פילזן. הפורוורד המצוין בן ה-24, אחד השחקנים החשובים ביותר בשורות נבחרת טורקיה שזכתה במדליית כסף באליפות העולם האחרונה, בילה את שתי העונות האחרונות במדי מילווקי ב-NBA, כאשר בעונה החולפת העמיד ממוצעים לא רעים בכלל של 9.7 נקודות ו-6.2 ריבאונדים למשחק.

שחקן NBA נוסף שעשוי להצטרף לאיליאסובה בשורות קבוצת הפאר הטורקית, יריבת מכבי תל אביב ביורוליג, הוא פאטי מילס, הרכז האוסטרלי השייך לפורטלנד. הרכז הסילוני בן ה-22 שהתאושש בעונה שעברה מפציעה חמורה העמיד ממוצעים של 5.4 נקודות ו-1.7 אסיסטים בשורות הבלייזרס אשתקד, ובפעם שעברה שהוא ביקר בטורקיה, באותה אליפות העולם של קיץ 2010, קלע 13.8 נקודות למשחק ומסר 4.2 אסיסטים.

* גם ואנלי קרמונה האיטלקית החליטה להצטרף לטרנד ההחתמות שעובר על הכדורסל האירופי בשבועות האחרונים, וצירפה את וון ווייפר, הגארד/פורוורד שכבר בילה קדנציה אחת באירופה במדי אולימפיאקוס ב-2009/10. בעונה שעברה נמנה על סגל בוסטון, אך לא הירבה לשחק וב-58 משחקים קלע 3.2 נקודות לערב.

* על פי התקשורת האיטלקית סיינה מאוד קרובה להחתים את מרקו בלינלי על חוזה לעונה אחת, וסעיף שיאפשר לו לשוב ל-NBA כשתסתיים השביתה. הגארד האיטלקי הנפלא, שקרוב מאוד לחתימה באלופה האיטלקית, אמור להרוויח כ-100 אלף יורו לחודש על פי הדיווחים. בעונה שעברה קלע 10.5 נקודות למשחק במדי ניו אורלינס.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully