וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסלי סניידר: "מוריניו הוא המאמן שאהבתי הכי הרבה"

ההולנדי הצהיר כי הוא שמח להישאר באינטר, אבל זוכר חסד לפורטוגלי, ואמר לקראת הסופרקאפ: "הולך להיות משחק נפלא"

תאמינו או לא, ווסלי סניידר אומר היום (חמישי) שהוא רוצה להישאר באינטר. אחרי אינספור הספקולציות לגבי עתידו, שהרצינית שבהן הייתה האפשרות כי הוא יעבור למנצ'סטר יונייטד, הקשר המצוין התראיין לקראת הסופר קאפ האיטלקי בשבת נגד מילאן והצהיר: "אני רוצה לזכות בסופר קאפ".

ההולנדי נשאל לגבי עתידו, והבהיר: "אני כדורגלן, יש לי הרבה מטרות ואני רוצה לנצח מכיוון שאני נהנה לנצח. ביום שבת זה האתגר הגדול הראשון של העונה. לשחק בסופר קאפ בבייג'ינג זה נהדר ויהיה חוויה. זה גם דרבי מה שהופך את זה למשחק נפלא".

גם אלכס פרגוסון אמר לאחרונה כי אין לו עניין בסניידר, שמצידו מבהיר שרק אינטר נמצאת בתוכניות שלו: "אני מאוד מרוצה להיות כאן. אני אוהב את המדינה והאנשים. לראות את כל ההתלהבות של הנראזורי זה משהו שמניע אותי לזכות בתואר עבור האוהדים שלנו בסין. לא הייתי פה לפני כן ואני נהנה מאוד. באמת שלא ציפיתי למשהו כזה".

סניידר גם נשאל לגבי שיתוף הפעולה עם ג'אן פיירו גאספריני שמונה הקיץ למאמן הקבוצה, ואמר: "גאספריני טוב בתפקיד הזה ועשה שינויים. אנחנו כולנו טובים ונשחק את המשחק שלנו. שיחקתי כבר עבור הרבה מאמנים וכל אחד שונה מהשני, אבל ז'וזה מוריניו הוא עדיין האחד שאהבתי הכי הרבה גם כמאמן וגם כאדם".

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully