וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הדין יכריע בין הפועל פ"ת להפועל כפ"ס ביום ראשון

4.8.2011 / 8:53

התקבלה בקשת המלאבסים לדיון נוסף בנוגע לזהות הקבוצה שתשחק בליגת העל. כפר סבא: "לא סביר שההחלטה תשתנה"

הפועל פתח תקוה כבר הורדה לליגה הלאומית, אבל היום (חמישי) היא קיבלה תקווה מחודשת מבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל בנוגע לעתידה, כשבין הדין העליון של ההתאחדות קיבל את בקשתה לקיים דיון מכריע בנוגע לזהות הקבוצה שתישאר בליגת העל, פתח תקוה או הפועל כפר סבא, והוא נקבע ליום ראשון בשעה 16:00.

אתמול הגישה פתח תקוה בקשה לדיון חוזר. בהתאחדות לכדורגל היה מי שאמר אמש שההחלטה למשוך את הערעור יכולה להקל על הקבוצה (משום שלא חיכתה להחלטה ממשית של בית הדין) ועשויה גם להחמיר איתה (משום שאין החלטה של בית הדין בכדי לערער עליה), בכפוף להחלטת של הדיינים – יהושע גלברד, בן ציון כהן ורות ליטבק.

"נמתין להחלטה ורק אז נגיב עליה. אין לנו כוונה לחגוג לפני שהדיינים יקבלו אותה", אמר אמש המנכ"ל אפי צפריר. "אמרתי כבר שלשום שהפועל פתח תקוה עשויה להישאר בליגה, והתכוונתי לכך", הוסיף גל חצור. "בהתאחדות לכדורגל לא באמת רוצים להוריד אותנו ליגה בגלל איחור של 24 שעות". יחד עם זאת, גורם בהתאחדות אמר: "העובדות היבשות הן שכפר סבא צריכה לשחק בליגת העל, וההחלטה היא קשה מאוד. הדיינים מתלבטים אם להיצמד לתקנון או להוסיף שיקול דעת".

כזכור, אתמול אושר תקציבה של הפועל כפר סבא בבקרת התקציבים, מה שעשוי להקשות מאוד על הדיינים, שקבעו שאם תוך 24 שעות היא תאשר את תקציבה, היא תשחק בליגת העל. מצד שני, גם תקציבה של פתח תקוה אושר, ושם טוענים כי הזכות לשחק בליגת העל צריכה להיקבע על המגרש, ולא בבית הדין. על פי התקנון, פתח תקוה אמורה לרדת ליגה, אך הדיינים עשויים להפעיל שיקול דעת ולנהוג לפנים משורת הדין.

ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום כי "מאחר וההכרעה לגבי זהות הקבוצה שתשחק בליגת העל בעונה הקרובה עומדת בעינה בין הפועל פתח תקוה להפועל כפר סבא, החליט היועץ המשפטי של ההתאחדות לכדורגל עו"ד משה אביבי שלא להיות מעורב בגיבוש עמדת ההתאחדות ובייצוגה בבית הדין (באם יתקיים דיון) מאחר והינו תושב העיר כפר סבא ובעבר כיהן בתפקיד ניהולי בקבוצה. הודעה בעניין נמסרה על ידי עו"ד אביבי לראשי ההתאחדות".

הפועל פתח תקוה: התקציב אושר, בית הדין יכריע

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

בכפר סבא טוענים: "לא סביר שההחלטה שוב תשתנה"

המנכ"ל אפי צפריר הביע תקוותו שקבלת הבקשה לדיון תאפשר לפתח תקוה להישאר בליגה: "אני מקווה שבית הדין יעשה איתנו צדק. מבחינה ספורטיבית מגיע לנו להישאר. אני מקווה שבית הדין לא יקבע את גורלו של המועדון בגלל בעיות טכניות. אנו סומכים על בית הדין שיעשה צדק ספורטיבי". גל חצור הוסיף: "הפועל פתח תקוה נשארה בליגה בצורה ספורטיבית ועברה את בקרת התקציבים. לא קיימת סיטואציה שהיא לא תשחק בליגת העל. לא קרה דבר כזה מעולם, וזה גם לא יקרה הפעם".

בהפועל כפר סבא לא מרוצים מההחלטה. גורם במועדון טען הבוקר: "המועדון ערך פעולות שעלו מאות אלפי שקלים כדי להכשיר את הקרקע לליגת העל ולכן לא סביר שבית הדין יגזור עלינו עונש. אנחנו מאמינים שמדובר בדיון שנועד לאשרר את ההחלטה שנשחק בליגת העל". כפר סבא שלחה מכתב תגובה לבקשה של פתח תקוה ובו נכתב: "נראה כי בפתח תקוה סבורים שהמועמדים שקובעים מוסדות ההתאחדות הן בגדר המלצה בלבד". כצפוי, בכפר סבא טוענים כי בית הדין לא יכול לקיים דיון נוסף משום שלא התקיים דיון ראשון בעניין, מאחר ופתח תקוה משכה את הערעור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully