וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: התקציב אושר, בית הדין יכריע

3.8.2011 / 17:43

מי תשחק בליגת העל? לכפר סבא אושר תקציב בגובה 13 מיליון שקל. גם פתח תקוה הגישה ערבויות. בית הדין יכריע עד חמישי

מי תהיה הקבוצה ה-16 בליגת העל? עדיין לא ברור. הפועל כפר סבא עברה רשמית בבקרת התקציבים והעמידה תקציב של 13 מיליון שקל לעונה הקרובה. בתום הדיון שנערך בבקרה, אמר יו"ר בקרת התקציבים עופר אורליצקי: "הפועל כפר סבא עברה בבקרה ומבחינתנו היא כרגע בליגת העל. ידוע לי שהפועל פתח תקוה הגישה ערעור, זה לא בסמכותנו לטפל בו".

אלא שהירוקים עדיין לא יכולים לחגוג. שעה קלה לאחר מכן, הגיעו ראשי פתח תקוה לבקרה וסופסוף הציגו את כל הבטוחות לאישור תקציב המינימום. כזכור, פתח תקוה הגישה בקשה לדיון נוסף בבית הדין בנוגע לבקשה לקבל ארכה באישור התקציב. אם בית הדין יאשר את הארכה, פתח תקוה תהיה בליגת העל. אם לא, כפר סבא היא זו שתשחק בליגה הבכירה.

בינתיים בכפר סבא כבר מתכוננים והבעלים הראל רייכמן נשמע מאושר: "אם יש מישהו שאני שמח בשבילו, הם אוהדי הפועל כפר סבא. מגיע להם להיות בליגת העל. אני מקווה שעכשיו הם יבואו בהמוניהם לעודד את הקבוצה בליגה הראשונה. אני מאמין שנעמיד קבוצה שתתמודד בצורה ראויה ומכובדת בליגה. העבודה עוד לפנינו".

"לאחרונה השמיצו אותי וטענו מעל כל במה אפשרית שלא אגייס את התקציב. אבל עובדה, מימשנו את זכותנו לשחק בליגה הראשונה. האוהדים מאוד חשובים לי ואחרי שנתיים שבהם פספסנו על העלייה, מגיע להם שתהיה קבוצה בליגת העל. המודל שלי בכדורגל הוא יעקב שחר. פחות דיבורים, יותר מעשים". לגבי האפשרות שהפועל פתח תקוה תשחק במקומה בליגת העל אמר רייכמן: "קשה לי לראות את זה קורה".

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully