וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: הקבוצה הגישה בקשה לדיון נוסף

3.8.2011 / 11:39

במועדון מאמינים: "נוכל להפוך את ההחלטה". בית הדין ישקול אם לאפשר ערעור, ואם כן, האם לקבל ארכה להגשת התקציב

אחרי ששוחחה הבוקר (רביעי) עם גורמים בבקרת התקציבים וביקשה לנסות לאשר שוב את התקציב שלה לעונת המשחקים הבאה, בהפועל פתח תקוה טוענים כי גייסו את הכסף באיחור של יממה ובהתאם לכך הגישה בקשה לדיון נוסף בבית הדין העליון. לטענת גורמים במועדון, האחים מולדבסקי הסכימו להעביר את מחצית הסכום הדרוש להשלמת התקציב (1.5 מיליון שקל), בעוד שגל חצור ומשקיעים אחרים, ביניהם ציון דלל, נתנו הבטחה להעברה של יתרת הסכום.

אפי צפריר נפגש היום עם המפרק ליאור דגן בבקשה להעביר לו מסמכים רשמיים, לפני שייסע לבקרה ולבית הדין. על פי התקנון, ניתנת למועדון זכות ערעור בתוך חמישה ימים ממועד פרסום פסק הדין. בית הדין לא חייב לקבל את הבקשה, אבל אם הוא יקבל אותה, פתח תקוה תגיע לדיון ותבקש שוב ארכה להגשת התקציב. ייתכן שבמקרה כזה יחליט בית הדין לכנס דיון דחוף. "ננסה ליצור סנסציה ולהפוך את החלטת הדיינים לפיה היינו צריכים לגייס את הכסף עד אתמול. ננסה לערער שוב ואולי הדיינים שוב יאפשרו לנו להעביר התקציב. לא מגיע לנו לרדת ליגה". גורם בהתאחדות אמר הבוקר: "הפועל פתח תקוה צריכה להבין שזה לא שוק. הם עדיין לא פנו באופן רשמי, אבל אם זה יקרה, הדיינים ישקלו את זה ויודיעו על החלטתם".

כזכור, אתמול טען חבר הנהלת הפועל פתח תקוה לשעבר, גל חצור, כי פנה למפרק עו"ד ליאור דגן והודיע לו כי הוא מוכן להפקיד ערבויות לטובת הקבוצה, כדי שזו תישאר בליגה. סכום הערבויות הינו מיליון וחצי שקל. חצור שאישר אתמול את הידיעה אמר: "יזמתי מהלך בשעה האחרונה והודעתי למפרקים שעוד ניתן להציל את הקבוצה. אני מוכן לשים את הערבויות. מבחינתי, לא היה דיון אלא משיכה של העתירה ולכן עוד ניתן להציל את הפועל פתח תקוה. אם בית המשפט של ההתאחדות יסכים, נערער שוב ואציל את הקבוצה. אני מתחייב להפקיד את הערבויות.

"אני לא מבין מדוע המפרקים של המועדון ביקשו חצי שעה כדי להציל את הקבוצה, ולא 24 שעות. אני מאמין שעוד יכולנו לעשות משהו כדי שהמועדון הזה יישאר בליגה. זה נראה אבוד, אבל אולי נמצא דרך כדי שהמועדון הזה יישאר בכל זאת בליגה. אם זה לא יקרה, המועדון הזה לא יתפרק. אדאג לכך באופן אישי".

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully