וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: אוסידון ינסה לסגור את חוזהו של אבוטבול

יו"ר הקבוצה יעשה להשאיר את הקשר לפני שהקבוצה תודיע על שחרורו, מתוך כעס על התנהלותו ועירוב גורמים עבריינים במו"מ

וכרגיל, לא שקט בהפועל תל אביב. תלאות המו"מ עם שי אבוטבול הגיעו לשיא החדש, והפעם במועדון שוקלים לשחרר את הקשר. בהפועל תל אביב רותחים על התנהלות השחקן במו"מ, ובין היתר טוענים שבמהלך המשא ומתן עירב גורמים מהעולם התחתון שאף איימו על ההנהלה ונכחו בתוך משרדי הקבוצה. אבוטבול עצמו הכחיש את כל פרטי הפרסום וסירב להגיב באופן רשמי.

לאחר שקיבל אבוטבול את ההודעה, הסתודדו שחקני הקבוצה בחדרו של הקשר, עודדו אותו ואמרו לו: "לא ניתן שלא תהיה בקבוצה". מעבר לטענות על הגורמים העבריינים, בהפועל כועסים על כך שהמשא ומתן עם השחקן אינו דיסקרטי ושכל מחלוקת בין הצדדים יוצאת אל התקשורת. מקורב להנהלה אמר היום: "למרות משקעי העבר, אלי טביב רצה לראות את שי בקבוצה, אבל אי אפשר לנהל מגעים בצורה כזאת כשמשלבים גורמים מהעולם התחתון. אני מאמין שכל אוהד הפועל יבין את הצעדים של ההנהלה, כי שי, כמה שהוא אהוב, עשה טעויות גדולות מאוד במשא ומתן הזה".

כדי להציל את המצב ברגע האחרון, יו"ר הקבוצה, דורון אוסידון הודיע כי יטוס במיוחד לאדוז בכדי להיפגש עם השחקן וינסה להגיע איתו לסיכום כלשהו. בהפועל תל אביב הכחישו את הפרסומים על כך שהנהלת הקבוצה כבר הודיעה לשחקן כי דרכו בקבוצה הגיעה לסיום. גורם בקבוצה אמר הערב: "לא היה ולא נברא. המצאה אחת גדולה. נכון שיש לנו קשיים במשא ומתן עם שי, אולם ישנם עדיין ניסיונות לגשר על הפערים".

כרגע נדמה כי היחיד שיכול לפשר בין הצדדים הוא המאמן, דרור קשטן, שרוצה לראות את הקשר בקבוצה, אולם כרגע לא נראה כי הסיכויים לכך גבוהים, לאור דרישות השחקן לקבל כ-300 אלף דולרים מענקי עלייה לשלב הבתים של הליגה האירופית וזכייה בתארים.

רק אתמול שוב נתגלו פערים במו"מ עם אבוטבול

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully