וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: שוב פערים במו"מ עם שי אבוטבול

האדומים הציעו לאבוטבול לשדרג את שכרו ל-140 אלף דולר, הקשר מאוכזב. הקבוצה יצאה לליכטנשטיין: "נסיים את העבודה"

קובי אליהו

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: יאיר דניאל

הפרשה מסרבת להסתיים: נמשכים הפערים בין שי אבוטבול להפועל תל אביב במשא ומתן על חוזהו של השחקן. קשר האדומים קיבל היום (שלישי) הצעה לשדרג את שכרו לכ-140 אלף דולר לעונה, כשהשדרוג בשכרו יהיה מחולק ל-50 אחוז פרמיות ול-50 אחוז שכר בסיס מובטח. הצעה זו שוב אכזבה את אבוטבול, שדרש כ-180 אלף דולר, ואף הסכים להתגמש לכ-160 אלף דולר לעונה. עכשיו, לאור ההצעה הנוכחית, הקשר שוב ישקול את עתידו בקבוצה. אחרי שהקבוצה תחזור מליכטנשטיין, הצדדים ייפגשו שוב.

יוצאים לליכטנשטיין

יומיים לאחר שסיימו בתיקו 2:2 את משחקם בדרבי התל אביבי מול מכבי במסגרת גביע הטוטו, המריאה היום הקבוצה לקראת משחקה ביום חמישי בגומלין מוקדמות הסיבוב השלישי נגד ואדוז.

כזכור, האדומים ניצחו 0:4 את המשחק הראשון ביום חמישי האחרון בבלומפילד, והם ינסו להשיג ניצחון גם בחוץ. יממה לאחר המשחק, ביום שישי, תיערך הגרלת פלייאוף הליגה האירופית, כאשר הקבוצה תהיה מדורגת ותוכל לקבל יריבה יחסית נוחה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

אלרואי כהן: "הכדורגל הישראלי מתקדם ומתפתח"

סלים טועמה דיבר לפני ההמראה ואמר לקראת הגומלין: "אנחנו צריכים לסיים את מה שהתחלנו בארץ. אנחנו באים לשחק את המשחק שלנו, לעשות תוצאה טובה ולנצח את המשחק הזה כדי שיהיה לנו גם ברזומה עוד ניצחון. אחר כך נחכה ונראה מה יהיה בשלב הבא. אנחנו לא חוששים, אין ממה לחשוש, אבל צריכים לבוא מוכנים ולא לעשות טעויות. יש לנו סגל רחב, כל אחד כאן יכול להיות בהרכב הראשון".

אלרואי כהן: "אנחנו קבוצה הרבה יותר טובה מהם, אבל ברור שצריך לנצח ולהראות יכולת. חשוב שנמשיך להיראות כקבוצה. אסור לחשוב על לא להיפצע ודברים כאלה, אלא לשחק וליהנות. חיכיתי הרבה זמן לשער הזה, וזה סוף סוף קרה בשבוע שעבר. כיף לכבוש. אני מקווה להמשיך ביכולת הזו. ואדוז? הם סוג של קבוצת תחתית בליגת העל".

הקשר התייחס גם לניצחונות של יתר הנציגות הישראליות באירופה: "לאט לאט הכדורגל שלנו מתקדם ומתפתח. עוד ועוד שחקנים יוצאים לאירופה ומעריכים את השחקן הישראלי יותר. יחד עם זה, גם הקבוצות הישראליות משתפרות ומצליחות באירופה".

הפועל תל אביב על סף סיכום עם נוסא איגייבור

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully