וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "לא נבוא להסתגר מול הלסינגבורג"

מאמן בני יהודה מוכן לגומלין מול השבדים, לאחר ה-0:1, אדרי: "חשוב שנשחק בסבלנות" (ה', 20:00, ספ' 5)

בני יהודה השלימה הערב (רביעי) את הכנותיה לקראת משחק הגומלין בסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית מול הלסינגבורג השבדית. כזכור, הזהובים ניצחו 0:1 במשחק הראשון בבלומפילד, שנערך ביום שלישי שעבר בזכות של פדרו גלבאן.

המאמן יוסי אבוקסיס ערך לשחקנים במהלך השהות בשבדיה שני אימונים, כאשר היום בשעות הערב ערכו השחקנים את האימון המסכם לקראת המשחק. מזג האוויר ביומיים האחרונים היה מצויין, והיום בשעות הבוקר קיבלו השחקנים מספר שעות חופשיות אותן ניצלו לביקור קצר ברחבי העיר. יחד עם זאת, בניגוד להיום, על פי תחזית מזג האוויר נראה כי מחר ירד גשם ויהיה קריר יותר לקראת שעת המשחק.

לרשותו של אבוקסיס יעמוד סגל מלא לאחר שהחלוץ, ננאד מרינקוביץ', החלים ממחלתו והוא צפוי לפתוח בהרכב הקבוצה, ובקבוצה מאמינים כי ניתן לעבור את המשחק מחר וכאמור לעבור לסיבוב הרביעי והאחרון לפני שלב הבתים של הליגה האירופית.

לקראת ההתמודדות אמר הקפטן כפיר אדרי לאתר הרשמי: "צפוי לנו משחק קשה מחר, הם יפתחו בלחץ ואנחנו נצטרך לשחק בסבלנות ונשתדל לא לספוג. כרגע הכי חשוב להיות ממושמעים טקטית כדי לנצח את המשחק. אם במשחק הראשון עבדנו קשה אז כאן נצטרך לעבוד יותר קשה כדי להשלים את המטרה ולעבור לשלב הבא.

המאמן יוסי אבוקסיס מסכם את ההכנות למשחק, ואמר: "עשינו שני אימונים טובים כאן, גם אתמול וגם היום. אנחנו מוכנים למשחק שהוא חשוב מאוד למועדון, חשוב מאוד להמשכיות שלנו וזה שאנחנו ביתרון מהמשחק הקודם זה לא אומר שנבוא לשחק משחק סגור או שנסתגר, אנחנו נשחק את המשחק הרגיל שלנו על מנת לעשות תוצאה טובה ולעבור לשלב הבא".

הרכב משוער בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, דן מורי, אביב חדד, כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, עוז ראלי, ננאד מרינקוביץ', שלו מנשה, פדרו גלבאן, פיני בלילי.

קרלסון: "צריכים לתת הופעת שיא"

הלסינגבורג מגיעה למשחק עם רצף מדהים של 12 משחקי ליגה ללא הפסד ולמעשה, מלבד המשחק בבלומפילד בשבוע שעבר, הקבוצה הפסידה רק פעם אחת בליגה ב-19 מחזורים. הלסינגבורג מוליכה את הטבלה השבדית ובסוף השבוע גברה 1:2 על גטבורג.

גם במשחקים במסגרת אירופית לשבדים מאזן נהדר של שישה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו והפסד בתשעת משחקי הבית האחרונים שלהם. היריבה האחרונה שניצחה באולימפיה בהלסינגבורג במסגרת אירופית הייתה פ.ס.וו איינדהובן, שגברה על השבדים 1:2 בשלב הנוקאאוט של גביע אופ"א בפברואר 2008.

"אנחנו מרגישים שאפשר להפוך את התוצאה", אמר המאמן קוני קרלסון. "אבל עלינו לתת הופעת שיא. בני יהודה רחוקה מלהיות קבוצה רעה והתוצאה בתל אביב לא הייתה טובה לנו. לבני יהודה משחק מעבר מצוין, שליטה טובה בכדור והם יחפשו למצוא שטחים בחלק המגרש שלנו וכמובן שנצטרך לעצור את זה. המשחק יהיה שונה מבתל אביב. אנחנו רגילים למזג האוויר ונהיה יותר אגרסיביים כמו במשחקי הליגה".

אריק ואלשטדט הפצוע בספק למשחק וככל הנראה לא ייכלל בסגל. גם ראשיד בואוזאן, שנפצע במשחק הראשון, לא כשיר. החלוץ אלכסנדר גרנדט, שפתח במשחק בישראל, עזב רשמית את הקבוצה לטובת אוטרכט ההולנדית.

הרכב משוער הלסינגבורג: פר הנסון, אריק אדמן, כריסטופר אנדרסון, פטר לארסון, אריק וושטלדט, ג'וזף באפו, ארדיאן גאשי, אריק סונדין, מתיאס לינדשטרום, מייק מלאנגו, ראסמוס יונסון.

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully