וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדטים: ישראל ניצחה את הונגריה 68:82

שחקניו של נתי כהן מתקרבים אל חצי הגמר. עידן זלמנסון הוליך את הקלעים עם 19. כהן: "הפנים שלנו למשחק מול ארמניה"

נבחרת הקדטים של ישראל שמנסה לחזור לדרג א', ממשיכה ביכולת הטובה במסגרת אליפות אירופה לדרג ב', ולאחר שגברה על נבחרת בלגיה, ניצחה הערב (רביעי) ישראל את נבחרת הונגריה 68:82 בשלב רבע הגמר. חמר ימשיכו שחקניו של נתי כהן למשחק קריטי מול נבחרת ארמניה. ישראל עלתה הערב טוב, השתלטה על המשחק ברבע הראשון, וירדה אל המחצית ביתרון 33:43. ההונגרים ניסו לחזור, אבל ריצת 8:22 הטיסה את ישראל ליתרון 25, ממנו ההונגרים לא חזרו.

עידן זלמנסון הוליך את קלעי נבחרת הקדטים של ישראל עם 19 נקודות ו-6 ריבאונדים, נאור שרון רשם 14, יוחאי צוקרמן ואיתי שגב קלעו 12 נקודות כל אחד, אור קאהל 9, רועי איילון קלע 7 נקודות והוריד 7 ריבאונדים, אלי שיפטון 4, רייאן דניאל 3 נקודות, רגב זנזורי 2. יוני דוד ואליה סרור שיחקו ולא קלעו.

מאמן נבחרת הקדטים, נתי כהן אמר לאחר המשחק: "השחקנים באו למשחק מאוד מאוד חשוב בשבילנו, שהפסד היה מוביל לסיום סופי של הקמפיין, ללא קשר לתוצאות מחר. השחקנים גילו אופי ובגרות, היו חזקים מנטאלית ועמדו לאורך כל המשחק בלחץ שהיה עלינו. אנחנו שמחים על הניצחון בעיקר כי זה נגד קבוצה שלא הפסידה עד היום ומכאן הפנים שלנו למחר למשחק מול ארמניה שחובה עלינו לנצח אותו על מנת לעלות לחצי הגמר".

נבחרת הקדטים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully