וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור קשטן: "באים כדי לנצח את ואדוז"

מאמן הפועל תל אביב לא מקל ראש ביריבה מליכטנשטיין, על אף ה-0:4 מהמשחק הראשון: "יהיה משחק קשה". אבוטבול בספק

הפועל תל אביב חולמת על עונה אירופית ארוכה. כדי לעשות את זה יודעים האדומים שיצטרכו לעבור גם משחקים חסרי משמעות אמיתית כמו זה שעומד בפניהם מחר (חמישי). הפועל תל אביב תפגוש את ואדוז מליכטנשטיין, בגומלין של מוקדמות הסיבוב השלישי של הליגה האירופית. למה המשחק חסר משמעות? מפני שהקבוצה של דרור קשטן הביסה 0:4 את ואדוז האומללה לפני שבוע בבלומפילד.

על אף שהמשחק הראשון הסתיים בתוצאה של 0:4 לזכות האדומים, דרור קשטן לא עשה הנחה למקומיים וכשהבחין באנשי ואדוז שהגיעו לרגל באימון המסכם בחר שלא לתרגל הרכב לקראת המשחק מחר. מי שכרגע בספק למשחק הוא הקשר שי אבוטבול, שערך היום אימון, אבל סובל ממתיחה בשריר הירך. נראה כי מי שיתפוס את מקומו בהרכב יהיה מחמוד עבאס שיעלה לצידו של אביחי ידין בקישור במרכזי.

קשטן יכריע מחר האם להרכיב את אבוטבול למרות המתיחה, אך נראה שלאור התוצאה במפגש הראשון יעדיף לתת לקשר לנוח. מלבד שינוי זה, נראה כי קשטן יעלה בהרכב זה לזה שהעלה במשחק הראשון בשבוע שעבר, כלומר, טוטו תמוז, וואליד באדיר ודדי בן דיים ישובו להרכב.

לרשותו של דרור קשטן יעמוד סגל מלא לחלוטין והוא אמר לקראת המשחק: "אנחנו באים כדי לנצח במשחק. כל משחק הוא קשה. התרשמנו מאוד ממזג האוויר ומהמתקנים במקום". אגב, נוסא איגייבור, שנמצא במגעים מתקדמים עם מחזיקת הגביע הישראלית, כבש הערב צמד בניצחון הליגה של לילסרטום 2:3 על טרומסו.

הרכב משוער הפועל תל אביב: אפולה אדל, עמרי קנדה, וואליד באדיר, מריו פצ'לקה, דדי בן דיין, אביחי ידין, מחמוד עבאס (שי אבוטבול), יוסי שבחון, סלים טועמה, טוטו תמוז, עומר דמארי.
הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully