וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: לורנס פרנק מונה למאמן דטרויט

הפיסטונס מינו את מאמן הנטס לשעבר, ועוזר המאמן של בוסטון בעונה הוחלפת. פרנק: "זו הולכת להיות משימה לא פשוטה"

לאחר כמעט שבועיים של משא ומתן, הודיעה דטרויט פיסטונס כי החתימה את לורנס פרנק לתפקיד המאמן של הקבוצה בארבע העונות הקרובות. התחמתו של פרנק מגיעה בזמן בו הליגה מושבתת בעקבות המחלוקות בין הבעלים לשחקנים לגבי גובה ההכנסות, ועדיין לא ברור האם עונת 2011/2 תתקיים.

פרנק מחזיק במאזן של 241:225 ניצחונות בשבע העונות בהן אימן את ניו ג'רזי נטס. בעונה שעברה הצטרף פרנק לצוות המקצועי של בוסטון בתפקיד עוזר המאמן, ועתה כאמור הוא חוזר למרכז הבמה. דטרויט אליה מגיע פרנק נמצאת במצב לא פשוט ועוברת תהליך של מעבר. בעונה שעברה לא הצליחה הקבוצה להעפיל לפלייאוף וסיימה במקום ה-11 במזרח אחרי שהמאזן שלה עמד בתום העונה על 52:30.

"זו הולכת להיות משימה לא פשוטה בגלל המצב בו אנחנו נמצאים", אמר פרנק הערב "אני לא יכול לדבר באופן ספציפית על השחקנים. בנוגע למועדון, אתה מסתכל על המספרים- שש שנים רצופות של הגעה לגמר האזורי, שמונה שנים מתוך עשר בהן הגיע המועדון לפלייאוף, ושלושה תארים. יש רק חמש קבוצות ב-NBA עם מאזנים כאלה ודטרויט היא אחת מהן. זה כבוד גדול".

פרנק מחליף בתפקיד את ג'ון קיוסטר, שפוטר כבר בחודש יוני מהמועדון אחרי שבין השאר הספיק להסתכסך עם השחקנים שלו ולא הצליח להעפיל לפלייאוף בשנתיים האחרונות. הבחירה בפרנק היא כתוצאה מרושם שהותיר על היועץ לבעלים, דייב צ'קטס, שהחל להיות מעורב יותר בנעשה בקבוצה ונחשב כעת למושך בחוטים המשמעותי של הפיסטונס.

לאזור ה-NBA של וואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully