וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליעה: אלה שטרנברג דורגה 14 באליפות אירופה

יום נטול מדליות למשלחת הישראלית. טל חן שסבלה מפציעה סיימה רק במקום ה-58 בירי למרחק 50 מטר במצב שכיבה

אחרי הזכיה של עימי בן חפר במדליית הארד ביום הראשון באליפות אירופה לנוער בקליעה, היום השני היה נטול מדליות מבחינת המשלחת הישראלית. הבוקר (רביעי) במרכז הקליעה האולימפי בבלגרד החל עם מקצה הנשים ירי למרחק 50 מטר במצב שכיבה, מקצוע שאינו נכלל במשחקים האולימפיים.

אלה שטרנברג, ענת צור וטל חן ייצגו את ישראל בתחרות. רק דקות לפני שהחלה התחרות עצמה טל חן החליטה לא להיכנע לפציעה הטורדנית בפרק כף יד שמאל ולקחת בה חלק. מבחינת חן, כמו יתר הקלעיות, התחרות החשובה היא התחרות בשלושה מצבים שכן בתחרות זו אפשר להשיג כרטיס כניסה למשחקים האולימפיים. חן כמו שטרנברג וצור התייחסו לתחרות הבוקר כעוד אימון טוב בתנאי לחץ לקראת המשימה האמיתית בהמשך השבוע.

בסט הראשון של חן היא קבעה 95 נקודות, בשני השתפרה והשיגה 99, אך ההמשך היה פחות טוב מבחינתה והיא סיימה עם 574 נקודות כשהיא מדורגת במקום ה-58 מתוך 61 מתחרות. אלה שטרנברג קבעה 591 נקודות ודורגה במקום ה-14, שלוש נקודות פחות מהמקום השלישי. ענת צור הסתפקה ב-588 נקודות ודורגה במקום ה-25.

בניקוד הקבוצתי הנבחרת הישראלית דורגה במקום ה-14. פולינה מדבינר הצעירה בת ה-16 סיימה את דרכה באליפות אחרי שהשתתפה היום בתחרות לירי בשלושה מצבים. מדבינר דורגה במקום ה-25 עם 568 נקודות.

מחר יתחרה מדליסט הארד עימי בן חפר בתחרות בשלושה מצבים. עוד מחר תתקיים תחרות המיון המקדימה בירי למרחק 50 מטר לגברים בה ייקחו חלק גיא סטריק, גיל סמקוביץ' וליאור מדלל. בשל ריבוי המשתתפים (86) מתקיים מקצה מקדים בסיומו 67 בעלי התוצאה הטובה ביותר עולים למקצי הדירוג שיתקיים מחרתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully