וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: איימוס קולי סיכם עקרונית

אחד הזרים המצטיינים בלאומית בעונה החולפת קרוב לחתימה בקבוצה. אלירן ג'ורג' במגעים עם האדומים, אלימלך ימשיך

הפועל חיפה ממשיכה במאמצי החיזוק לעונה הבאה, והיום (רביעי) היא החלה באופן רשמי את המשא ומתן עם הנבחן הליברי איימוס קולי, ולמעשה כבר הגיעה לסיכום עקרוני על הצטרפותו לקבוצה. בין הצדדים עדיין קיימים פערים קטנים, וחתימתו תלויה בחוות דעת נוספת שהבעלים יואב כץ יקבל, ובהעדפתו של השחקן, אך בחיפה מאמינים שהחלוץ בן ה-20 יחתום בסופו של דבר.

"השחקן נמצא עדיין בהתרשמות ואין שום חדש עם הפועל חיפה", אמר עו"ד שחר גרינברג, סוכנו של קולי, שהיה אחד הזרים המצטיינים בליגה הלאומית בעונה החולפת כששיחק בהפועל נצרת עילית.

החלוץ המונטנגרי סטפן דנקוביץ' יגיע מחר לישראל ויצטרף לקבוצה. החלוץ הסרבי גאורגי סרי והחלוץ הברזילאי דוס סנטוס אוליביירה יגיעו בימים הקרובים למבחנים. מחר תערוך הקבוצה אימון פתוח. בנוסף, היום נוגע כי מגן מכבי תל אביב אלירן ג'ורג' נמצא במגעים עם הפועל חיפה ועשוי למלא את המשבצת של המגן הימני, לאחר שעומר ורד סיים עונה השאלה בקבוצה וחזר למכבי תל אביב.

עוזר המאמן שביט אלימלך הגיע היום להבנות עם יואב כץ על המשך דרכו בקבוצה. כזכור, אלימלך החרים בשבת ובראשון את אימוני הקבוצה ולא נכח במשחק גביע הטוטו מול בני סכנין ביום שני, אבל לאחר שליבן את המחלוקת עם הבעלים הוחלט שימשיך בתפקידו.

בחיפה מקווים שהחלוץ סטפן דאנקוביץ' ינחת מחר בישראל, אך מתקשים בינתיים להוציא לשחקן ויזה. בקבוצה מעריכים שהבעיות בהגעתו ייפתרו לכל המאוחר בתחילת השבוע הבא.

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully