וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: שביט אלימלך צפוי להישאר בקבוצה

עוזר המאמן דן עם הבעלים והשניים ייפגשו שוב. טרטצקי על המשחק בסכנין: "מרגישים החלודה". קדוסי: "כיף לחזור לדוחא"

הכדורגל הישראלי כבר כאן. הפועל חיפה ובני סכנין נפרדו הערב (שני) ב-1:1 בסיבוב המחזור הראשון של גביע הטוטו. הקבוצה של שלומי דורה, שאירחה לעיני אצטדיון דוחא ריק לחלוטין בשל עונש שספגה בעקבות התפרעות אוהדיה במשחק מול בית"ר ירושלים בעונה שעברה.

על אף העובדה שלא ישב על הספסל הערב ולא נרשם בטופס המשחק, מסתמן ששביט אלימלך יישאר בהפועל חיפה. זאת לאחר דרמה לא קטנה, בה עוזר המאמן החרים שני אימונים של הקבוצה. הערב, כאמור, התייצב אלימלך בדוחא למשחקה של חיפה ושוחח עם הבעלים יואב כץ.

השניים קבעו פגישה למחר בה אמורים לדון על חילוקי הדעות ועל שכרו של עוזר המאמן, כשבקבוצה מעריכים כי עד סוף השבוע גם עניין זה יסתיים. מעבר לכך, בחיפה מאמינים כי החוזים של אושרי רואש ורן אבוקרט יסגרו עד סוף השבוע והשניים יוכלו כבר להיות שותפים למשחק הדרבי הקרוב בגביע הטוטו.

מי שכנראה לא יהיה בסגל הוא הקשר ליאור ז'אן. בין האדומים מהכרמל למכבי תל אביב עדיין אין סיכום על העברתו, וכל עוד מכבי תדרוש דמי השאלה שאותם הפועל חיפה לא מוכנה לשלם, אז השחקן לא יוכל לשחק בקבוצה.

אחרי המשחק היום אמר אייל טרטצקי: "בסך הכל מדובר במשחק ראשון ועדיין מרגישים את החלודה, חסורו לנו לא מעט שחקנים ואני בטוח שתוך כדי תנועה נראה טוב יותר כי יש פה קבוצה טובה, אני מקווה שהדרבי בשבוע הבא יראה כמו הדרבי התל אביבי אתמול ואנחנו מקווים לשמח את האוהדים שלנו".

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

קדוסי: "לא רוצים להיות בתחתית"

לאחר שאתמול הגיעו לסיכום עקרוני על הצטרפותו של ג'ואל דמאיו לסכנין נראה שכרגע יש פערים קטנים בין דרישות הקשר לקבוצה. היום לאחר המשחק ישב סוכנו של דמאיו, גלעד קצב, עם הנהלת המועדון והגיש להם את דרישותיו.

הפגישה הסתיימה ברוח טובה, כשמחר אמורה להשיב הנהלת הקבוצה על דרישותיו של דמאיו וכרגע נראה כי הכיוון להחתמתו הוא חיובי. כמו דמאיו, גם עודד אלקיים עשוי להצטרף לסכנין באופן רשמי. כרגע עומדים הפערים בין המגן לקבוצה על כ-30 אלף שקל שאותם דורשת הפועל חיפה.

חלוץ סכנין אוהד קדוסי, שחזר לקבוצה הקיץ, אמר בסיום: "כיף גדול לחזור לדוחא, רק חבל שהמשחק היה בלי קהל. התגעגעתי לשחק כאן ואני מקווה מאוד שתהיה לי עונה טובה.אנחנו כרגע לא מדברים על מטרות, כי עדיין עוד מוקדם אבל אנחנו לא רוצים שסכנין תהיה עוד עונה בתחתית, אלא רוצים להיות מדורגים כמה שיותר גבוה".

בני סכנין בוואלה! ספורט

צפו בסכנין והפועל חיפה נפרדות ב-1:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully