וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: במועדון שוקלים את עתידו של שביט אלימלך

עוזר המאמן לא הגיע לאימון הקבוצה בשל חילוקי דעות על חוזהו והרגיז את הנהלת הקבוצה: "הוא לא יכול להתנהג כמו שחקן"

עוזר מאמן הפועל חיפה, שביט אלימלך, החרים היום (שבת) את אימון הקבוצה בשל חילוקי דעות על חוזהו עם בעלי הקבוצה, יואב כץ. למרות שמוקדם יותר עוד ניסו להכחיש גורמים בקבוצה כי זו הסיבה האמיתית שאכן אלימלך לא הגיע, יותר מאוחר הבינו שעוזר המאמן בעצם מחרים את האימונים מסיבות הקשורות לשכרו במועדון ועקב התנהגותו עלול לאבד את משרת עוזרו של ניצן שירזי.

בהנהלת חיפה ממש לא אהבו את התנהגותו של עוזר המאמן שלטענתם הגיע להבנות עם כץ כבר במאי האחרון ואמרו בעניין זה: "גם אם שביט חושב שנעשה לו עוול זו בטח לא הדרך להשיג דברים", אמר היום גורם בקבוצה. "אם הוא בחר להיות מאמן, אז הוא לא יכול להתנהג כמו שחקן והוא חייב לעשות את ההתאמות בכדי לשמש בתפקיד.

"אם עוזר המאמן מחרים את האימונים ולא נעשה כלום, אז מה יקרה כשחנן ממן לא ירצה לעלות לשחק בגביע הטוטו, גם לו נוותר? בתור מאמן הוא חייב להבין שהוא צריך לשמש דוגמא ואם הוא עדיין לא הפנים זאת כנראה שהוא צריך לחזור ולהיות שחקן כי ככה לא מתנהגים כשאתה חלק מהצוות המקצועי".

מעבר לכך, בהפועל חיפה עוד עושים מאמצים להתחזק לקראת העונה הבאה. בקבוצה ממתינים לחלוץ סטפן דנקוביץ', שאמור לנחות השבוע בארץ ולהצטרף באופן רשמי לקבוצה. בנוסף לחלוץ, נבחן בשורות הקבוצה גם איימוס קולי הליברי, שנחשב לאחד הזרים המצטיינים בעונה שעברה בליגה הלאומית, אז שיחק במדי הפועל נצרת עילית. השחקן אמור להיכנס למשא ומתן עם האדומים מהכרמל בהמשך השבוע.

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully