וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: מאור בוזגלו בסגל לקראת חוף השנהב

לואיס פרננדז הכריז על 21 השחקנים שייצאו לשוויץ. המאמן: "נפגוש נבחרת טובה". דרוגבה, ז'רביניו וטורה בסגל היריבה

בעוד שבעה ימים תערוך נבחרת ישראל את המבחן האחרון שלה נגד חוף השנהב לקראת ההתמודדות הכל כך חשובה נגד יוון במוקדמות אליפות אירופה ולאחר מכן מול קרואטיה, והיום (רביעי) כינס מאמן הנבחרת לואיס פרננדז מסיבת עיתונאים שבה התייחס בין השאר לחודש האינטנסיבי שצפוי. פרננדז גם הכריז על הסגל למפגש.

אחד המוזמנים המפתיעים יותר הוא שחקנה של מכבי תל אביב, שאינו משחק כרגע באף קבוצה, מאור בוזגלו. שני השוערים של הנבחרת הם דודו אוואט וגיא חיימוב. מי שנעדר מהסגל הוא קשר קייזרסלאוטרן גילי ורמוט, שחוזר בהדרגה לפעילות. כמו כן, גם אייל גולסה וטל בן חיים, חלוצה של מכבי פתח תקוה, לא נכללים בסגל, בו נמצאים לא פחות מ-16 שגרירים, כמות מכובדת לכל הדעות. לא פחות מכך מעניינת העובדה שלמכבי חיפה אין אף נציג בנבחרת.

כידוע, הנבחרת תשחק ב-10 באוגוסט מול חוף השנהב בסטאד דה ז'נב בז'נבה, שוויץ. הנבחרת תצא יומיים קודם לכן לצרפת ומשם תמשיך למשחק. שחקניו של פרננדז יתאמנו במרכז הספורט קולוברי בניון, שזהו מרכז האימונים של אופ"א. כידוע, ישראל וחוף השנהב נפגשו בפעם האחרונה ב-2008, אז הן נפרדו ב-2:2 באיצטדיון רמת גן.

הסגל המלא למשחק:

שוערים: דודו אוואט (מאיורקה), גיא חיימוב (מכבי תל אביב)

שחקני הגנה: יואב זיו (מכבי תל אביב), יובל שפונגין (אומוניה ניקוסיה), טל בן חיים (פורטסמות), דדי בן דיין (הפועל תל אביב), דקל קינן (קרדיף), רמי גרשון (קורטרייק)

שחקני קישור: ביברס נאתכו (רובין קאזאן), בירם כיאל (סלטיק), אלמוג כהן (נירנברג), ערן זהבי (פאלרמו), מאור מליקסון (ויסלה קרקוב), ליאור רפאלוב (קלאב ברוז'), מאור בוזגלו (מכבי תל אביב), יוסי בניון (צ'לסי)

שחקני התקפה: עומר דמארי (הפועל תל אביב), בן שהר (אוקזר), אליניב ברדה (גנק), איתי שכטר (קייזרסלאוטרן), תומר חמד (מאיורקה).

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

לא שוכח את בוזגלו

"יהיה משחק אימון מול נבחרת שהיא טובה מאוד", קידם פרננדז את המשחק. "כשמסתכלים על זה רואים שהסגל כולל את מאור בוזגלו ויש גם שלושה שחקנים שלא נמצאים, טאלב טואטחה, אייל גולסה וטל בן חיים, שלושה שחקנים שאני סומך עליהם. אנחנו עוקבים אחריהם והם כנראה יהיו בסגל לקראת המשחקים נגד יוון וקרואטיה, שני משחקים חשובים מאוד. במשחק הזה נגד חוף השנהב אנחנו רוצים לראות שחקנים שלא היו בעבר או בעבר הקרוב, כמו החזרה לסגל של ברדה, דדי בן דיין ושכטר. כמאמן הנבחרת אני רוצה לראות מה מצבם. השחקנים האחרים שנמצאים בסגל צריכים להבין שהמקומות בסגל הם יקרים והם צריכים להרוויח אותם".

המאמן התייחס לזימונו של מאור בוזגלו לסגל למרות שהוא אינו משחק במכבי תל אביב: "מאור נמצא במצב קצת מסובך וקשה. כמאמן הנבחרת יש לי נטייה לא לשכוח אף פעם. הוא היה שחקן חשוב מאוד במשחקים האחרונים של הנבחרת. אנחנו 21 שחקנים בסגל, אבל זה לא אומר שהוא ישחק. אני רוצה שהוא ירגיש שמאמן הנבחרת חושב עליו, ומבקש ממנו רק דבר אחד: שכמה שיותר מהר המצב שלו יתבהר. הוא חלק משחקני הסגל, ואני רוצה שהוא יידע את זה".

על היריבה עצמה אמר פרננדז: "זו נבחרת אפריקאית טובה, יש לה שחקנים כשרוניים מאוד. משחקים נגד תרבות כדורגל מאפריקה, אתם מכירים את חוף השנהב. את דרוגבה, ז'רביניו ויאיא טורה, שמשחקים במועדונים גדולים. לנו זה מאפשר לפגוש את כל הסגל למשחק אימון כי יש לנו שני משחקים חשובים לקראת יורו 2012. כל הנבחרות משחקות בשבוע הבא. רוב השחקנים שלנו כבר נמצאים באירופה ורובם עשו הכנה שונה ממה שהם רגילים בישראל. זה מאפשר לי לראות אותם ובאיזה מצב הם נמצאים".

על אי זימונו של גילי ורמוט, אמר המאמן: "לפני שבועיים הייתי באוקזר, ושמחתי לראות את בן שהר ואיתי שכטר. הוא דיבר עם איתי לפני המשחק, והוא שאל אותו גם לגבי גילי, שאמור לחזור בהדרגה. גילי ורמוט הוא חלק מהשחקנים שחשובים לנו. יש לי נטייה שאני לא שם אף שחקן בחוץ. כל השחקנים רוצים לשחק בנבחרת, היא חשובה. המשחק נגד חוף השנהב יהיה חשוב לקראת המשחקים הבאים. לאחר מכן יהיו לנו שני משחקים חשובים נגד יוון וקרואטיה. מדברים איתי על ההגרלה של מוקדמות הגביע העולמי 2014, אבל אותי מעניינות רק יוון וקרואטיה. אף אחד לא נמצא מחוץ לסגל כרגע. בחודש הקרוב אני אצטרך לעקוב ולהסתכל כדי לראות את כל השחקנים שישחקו בשבועיים הקרובים. אני מקווה שגילי ישחק בקייזרסלאוטרן כדי שהוא יוכל להיות בסגל לקראת יוון וקרואטיה. לכן ברשימה יש את ערן זהבי שעשה הכנה טובה עם פאלרמו או מליקסון שמבקיע שערים בקבוצה שלו. תפקיד מאמן הנבחרת זה לראות את כל השחקנים".

פרננדז התייחס לסיום גם למחאת הדיור, ואמר על כך: "ראיתי ברחוב רוטשילד אווירה טובה וצריך לכבד את זה. מחאה זו זכות של אנשים ואני מכבד את האנשים שמוחים".

דרוגבה, ז'רביניו וטורה בסגל נבחרת חוף השנהב

ז'רביניו, דידייה דרוגבה ויאיא טורה יפגשו בשוויץ את יוסי בניון וחבריו בעוד ארבעה ימים בלבד במשחק ההכנה של נבחרת ישראל מול נבחרת חוף השנהב. מאמן הנבחרת פרנסואה זהואי זימן 22 שחקנים לקראת המשחק, בהם שלושת הכוכבים הגדולים של הפילים מארסנל, צ'לסי ומנצ'סטר סיטי.

מי שבכל זאת לא נמנים על הסגל של הנבחרת הם חלוצה של צ'לסי סלומון קאלו וקשרה של ניוקאסל שייק טיוטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully